Op 3 maart kwam een technieker langs voor de installatie van proximus.Technieker had enkel model en wifi booster bij. Toen we hem melden dat er ook 2 tv decoders bij moesten zijn was hij daar niet van op de hoogte.
Doch dit was geen probleem hij had dit bij.
Na installatie van de modem en wifibooster hadden we direct internet tv werkte niet. Technieker nam contact op met ondersteunende dienst en deze verzekerden hem dat ze deze van op afstand zouden activeren. Technieker zou dag later contact op nemen om te zien of alles werkt . Niemand gehoord tv werkte niet. Dan terug gebeld en Technieker op woensdag terug geweest. Resultaat geen internet meer ook. Terug gebeld klantendienst probleem is dat ze enkel gsm zien bij onze producten. Voorstel is wifirouter op te sturen zodat we toch internet hebben. En nieuwe afspraak in te plannen met Technieker op 12 maart .(9 dagen later)
Zaterdag router word geleverd. Resultaat u bent verbonden zonder internet. Terug klantendienst gebeld zouden het oplossen en terug bellen .. niemand meer gehoord . 2 dagen later terug klantendienst gebeld . Toen hebben ze router gereset op afstand . Internet werkt.ondertussen al 2 ticketjes aangemaakt voor de problemen.
Nieuwe afspraak met Technieker 12 maart Resultaat niemand komt opdagen. 13 maart terug klantendienst gebeld . Terug ticket aangemaakt en zouden dispatch contracteren. Vragen om 5 werkende dagen te wachten deze zouden me dan contacteren . Vrijdag 14 maart internet werkt terug . Bel klantendienst op . Als internet werkt gaat tv ook werken zeiden ze. Kom thuis van mijn werk internet ok werkt terug tv niet . Zaterdag terug klantendienst gebeld . Raar dat u internet werkt zien enkel gsm bij producten. Maandag 17 maart terug gebeld klantendienst . Binnen 3 dagen gaat alles werken. 19 maart nog steeds geen verandering. Terug klantendienst gebeld . Meneer we zien enkel gsm bij u producten ( dit us al van 3 maart zo )ga dispatch contacteren wij kunnen niks meer doen ... dit hebben ze me gezegd ook op 13 maart. Dit is blijkbaar niet gebeurt ... enkel 4 ticketjes aangemaakt bij IT. Wanneer komt dit eindelijk in orde