Skip to main content
Vraag

opnames van serie in een keer wissen

• 6 februari 2025
  • 8 reacties
  • 227 Bekeken

Sinds we een nieuwe decoder, ifv fiber, hebben kunnen wij niet alle opnames van een geprogrammeerde serie in 1 keer wissen zonder de opname te annuleren. Vroeger ging dat wel. 
Enig idee hoe dit tegenwoordig moet? 
Ik vind trouwens dat de bediening van de tv erop achteruit is gegaan. Voor fiber was het beter. 

8 reacties

Martin
  • 33513 reacties
  • 6 februari 2025

@Roberlyn 

FYI: Het heeft niets te maken met fiber maar met de nieuwe V7 decoder (UHD Android decoder). 
We zullen moeten afwachten tot een PX moderator ons meer info kan geven omtrent het invoeren van deze functie op de V7 decoder.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 6 februari 2025

@Roberlyn Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel?

Heb je al eens geprobeerd via de website of app?

Martin
  • 33513 reacties
  • 6 februari 2025

TBI: via de website (of app)  https://tv.pickx.be/nl/mijn-videos kan je dat wel kiezen om alle opnames te wissen. 

Maar wordt dit ook nog voorzien om het bv. via de V7 decoder te kunnen uitvoeren.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 februari 2025
Martin schreef:

@Roberlyn 

FYI: Het heeft niets te maken met fiber maar met de nieuwe V7 decoder (UHD Android decoder). 
We zullen moeten afwachten tot een PX moderator ons meer info kan geven omtrent het invoeren van deze functie op de V7 decoder.

Bedankt voor je antwoord. Dat het met fiber niets te maken heeft weet ik ook. Ik wilde gewoon aangeven dat dit het keerpunt qua kwaliteit en service.

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 februari 2025
DaisyS schreef:

@Roberlyn Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel?

Heb je al eens geprobeerd via de website of app?

Zal ik doen. Het is toch niet de bedoeling dat je dit moet doen via de website of app terwijl je voor je tv zit met de afstandsbediening. Beetje omslachtig vind ik. 

• Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 10 februari 2025
Martin schreef:

TBI: via de website (of app)  https://tv.pickx.be/nl/mijn-videos kan je dat wel kiezen om alle opnames te wissen. 

Maar wordt dit ook nog voorzien om het bv. via de V7 decoder te kunnen uitvoeren.

Bedankt voor je antwoord. Zoals ik reeds zei vind ik het te omslachtig. Voor fiber ging het wel via de afstandsbediening. Lekker makkelijk. Nu betaal je meer en in alle opzichte minder kwaliteit qua bediening.

Martin
  • 33513 reacties
  • 10 februari 2025

je bedoelt dat het ging op één van je vroegere decodes, ene voor de V7 decoder, waarom dit op de software van de V7 decoder niet voorzien werd dat is mij ook een raadsel, mogelijks zal PX dit nog inbouwen, wie weet!

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 20 februari 2025

@Martin ​@Roberlyn Dit is wel mogelijk op de V7 © via “beheer opnames” - “wissen”