Sinds een aantal weken krijg ik (onregelmatig) het bericht op de TV: “geen verbinding met het netwerk. Uw TV Box kan geen contact maken met het Proximus TV-netwerk. Selecteer … “. Dikwijls daaraan voorafgaand verminderde kwaliteit van beelden (met horten en stoten en veranderende kleuren - heb ik sowieso bij de HD kanalen, vb. ik moet naar 1 kijken op 401 en niet op 1, VTM op 403 en niet op 3 ..). Alles resetten helpt niet. TV aansluiten aan HDMI of Scart maakt geen verschil. Al de rest werkt wel, ik kan TV kijken via Wifi op laptop via Pickx of streamen vanaf VRT Max. Soms werkt ook Netflix of het tonen van opnames, het is telkens live TV die niet meer werkt.
Bellen of chatten geeft telkens de aanbeveling ‘reset de TV Box’.
Opstelling is Internet Box, dan via Ethernet over Power naar de TV Box en via Scart of HDMI naar TV. Ik heb een Wifi booster, maar denk dat mijn TV Box dit (nog) niet kan gebruiken.
Enige suggestie?