Klacht : update voor betere Pickx ervaring werkt niet ! Zit al heel de avond zonder tv daar er iets misloopt met deze update ! Helpdesk kan me zelfs ook niet verder helpen. Heb daar een 1 uur met gesproken maar geen oplossing ! Volgens site zou er geen gevolg zijn voor klant ! Graag dringend oplossing en compensatie !..
klacht ivm update
Beste antwoord door Martin
hebben ze u → alle toestellen laten herstarten
NB:
Compensatie kan alleen bepaald worden op het moment dat alles terug werkt.
Noteer in ieder geval reeds in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat zij u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen morgen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.