Skip to main content
Vraag

Beeld tv bevriest/tv box blokkeert bij opnames

  • 17 januari 2025
  • 6 reacties
  • 176 Bekeken

  • Rising star
  • 13 reacties

 

Beste, 

De laatste tijd bevriest mijn beeld regelmatig bij het bekijken van opnames.  

Geen enkele knop op tv bakje werkt of reageert nog dan.  

Enige optie is alles telkens opnieuw opstarten.

Dan gaat het even goed, maar na een paar minuten/kwartier kijken, bevriest het beeld opnieuw.

 

Ik heb deze tv box al jaren, dus ik vermoed dat die zijn beste tijd gehad heeft.  

Ik neem ook heel veel dingen op.  Ik heb V5 compact decoder, met bbox 3 (al alle twee 11j oud).

 

Heb vernomen dat de oude tv-boxen vervangen worden door Proximus.  

Enig idee of deze ook zullen vervangen worden en wanneer ?  

Het telkens weer heropstarten is geen oplossing, en dit geraak ik stilletjes aan beu.

 

Bedankt alvast,

vriendelijke groeten.

6 reacties

Martin
  • 33510 reacties
  • 17 januari 2025

In afwachting zodat een PX moderator kan verder beslissen wat er moet vervangen worden:

Kan je de bbox en decoder eens resetten door eerst de decoder volledig stroomloos te zetten en dan de → bbox restten.
Als je weer kunt surfen dan pas de → decoder resetten.


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 23 januari 2025

Ondertussen 6 dagen en vele malen resetten verder... moesten de oplossingen zo rap komen als de prijsstijgingen,  het zou super zijn.

Dus nogmaals: resetten en heropstarten heeft totaal geen nut. 

Gelieve dus mijn vorige bericht grondig te lezen, en te vervangen wat nodig is, want zo is het niet te doen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 23 januari 2025

@sd85 Er is een nieuwe decoder onderweg.


  • Auteur
  • Rising star
  • 13 reacties
  • 11 februari 2025

Beste, 

bedankt voor de nieuwe decoder v7 android. 

Ik heb deze nu pas 2 weken, gisteren wilde hij de disney app niet opstarten, en vandaag kreeg ik de foutmelding P 135 bij het willen bekijken van opnames. 

Ondertussen al eens via instellingen op het apparaat zelf systeem update gedaan en die is in orde.

Graag verdere hulp.


Mutlie
  • 2029 reacties
  • 11 februari 2025

Het 1e wat je zou kunnen (moeten) doen bij problemen is de decoder even volledig stroomloos zetten- dus niet gewoon in standby. Daarna terug opstarten. Dit lost de meeste problemen op.

Proximus zegt het volgende over code 135
 

 

 

 


Martin
  • 33510 reacties
  • 11 februari 2025

komt het dan ieder keer goed na een →  reset van de bbox, of niet?