Skip to main content
Beantwoord

foutcode p030 : oeps er ging iets mis . dit bij alle opnames .

  • 14 oktober 2024
  • 6 reacties
  • 516 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .

is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?

Beste antwoord door WB71

Dag Martin ,

herstart van de internet box hielp ook niet , na een half uur dan het reset knopje van die 

internetbox 5 sec ingedrukt en na de herstart had ik terug toegang tot alle opnames .

bedankt !

 

groeten Wim.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Mutlie
  • 1984 reacties
  • 14 oktober 2024

Heb je de decoder al eens herstart?
 


Martin
  • 33308 reacties
  • 14 oktober 2024
WB71 schreef:

Sinds de laatste update krijg ik heel dikwijls de foutcode p030 bij alle opnames .

is hier een oplossing voor , kan je een oudere versie terugzetten ?

@WB71 oudere software versies worden niet teruggezet, maar probeer eens wat Mutlie voorgesteld heeft.

Best ook de bbox eens herstarten als herstarten van de decoder niks oplevert (P030: Meestal een probleem met de internetverbinding).

voor de PX moderatoren is het ook altijd beter dat je de software versie vermeld waarbij je het probleem voorhebt, die je terugvindt onder ‘systeeminfo’ :

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 15 oktober 2024

Beste , 

ik ben elektrotechnieker van beroep , de volgende dingen al getest .

de box al verschillende keren herstart (5min uit ) zonder resultaat .

internet werkt zoals het hoort , ook al een andere kabel rechtstreeks gelegd , helpt niet . 

Nog iemand ideeën ?


Martin
  • 33308 reacties
  • 15 oktober 2024

@WB71 heb je de internet box al eens gereset = Reset je b-box/Internet box

indien het dan ook nog niet werk vermeld dan eens welke 
Middleware-versie PXM-SW-X.XX.X en App versie Y.YYY.Y er op je decoder staat via:

  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo 

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 16 oktober 2024

Dag Martin ,

herstart van de internet box hielp ook niet , na een half uur dan het reset knopje van die 

internetbox 5 sec ingedrukt en na de herstart had ik terug toegang tot alle opnames .

bedankt !

 

groeten Wim.


Martin
  • 33308 reacties
  • 16 oktober 2024

@WB71 Blij te horen dat het zo terug in orde gekomen is.