Ik doe vandaag een nieuwe poging om mijn kapotte V5 CEEEE COMPACT te laten inruilen voor terug een V5C … tevens afgaande op de mededeling van een van de medewerkers op dit forum dat de V5C ook in roulatie blijft voor het nieuwe TV platform!
quote “… TV decoder V6 start niet op / wordt niet herkend
9 dagen geleden14 reacties124 Bekeken
DaisyS ModeratorModerator2005 reacties4 dagen geleden
@Davy T. Wat de V6 betreft heb je gelijk maar over de V5c is het verkeerde informatie. Deze zal op termijn compatibel zijn met ons nieuw tv platform. Dit om onze klanten zonder internet uiteraard niet in de kou te laten staan. Dus zowel V5c, V7 en V7c blijven in omloop….” unquote
Zelfde soort eindeloze BS van de helpdesk als verleden vrijdag, waarbij het duidelijk is dat helpdesk medewerkes totaal niet weten waar ze het over hebben! Laat staan dat ze al een idee hebben van wat de medewerkers hier vertellen! Wie vertelt nu de waarheid?
Begint mij een uitleg te geven over de VEE VIJF decoder die voor oudere TV gebruikers wordt voorbehouden omdat die nog EEN SCART uitgang heeft! Het zal mij worst wezen! IK HEB GEEN V5 maar een V5C!
Die grapjas aan de telefoon kent duidelijk de V5C NIET want hij blijft maar lullen over de scart uitgang en dat hij het allemaal beter weet terwijl ik hem zeg dat ik met mijn kapotte V5 CEEEEE in de hand sta en dat die GEEN SCART UITGANG HEEFT, enkel HDMI, alsook geen harde schijf, maar hij blijft maar door emmeren over een VEEE VIJF! Het helpt geen ene moer dat ik zeg “IK HEB GEEN V5 maar een V5 CEEEE, u praat over iets wat ik niet heb!” .. al boter aan de galg! men beschouwt de klant daar als een achterlijke idioot zonder kennis die moet betutteld worden!
KAN DIT OPGELOST WORDEN AUB? Is er een mogelijkheid om met iemand met enige kennis van zaken te spreken want ik blijf niet betalen voor de huur van een decoder die niet werkt! IK WORDT DE INCOMPETENTIE VAN DOZENSCHUIVERS STILAAN BEU! WAAR IS DE TIJD VAN BELGACOM!
BTW bij de enquete e-mail achteraf heb ik aangegeven dat iemand mij moest terugbellen … ik wacht nog steeds …
Vrijdag was ik boos, nu ben ik heel boos! Misschien moet ik het na 50 jaar maar voor bekeken houden bij Proximus !!! 👹👺