Skip to main content
Beantwoord

V7C modem

  • 14 juni 2024
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

Beste leden en Proximus werknemers die hier mee bezig zijn.

Ik lees enorm veel klachten over de V7C modem, wie kan mij informatie geven over de huidige stand van zaken, er zijn toch al vele van deze modems geïnstalleerd meen ik. In de telefoonwinkel weet men nergens van en hier kreeg ik nog geen antwoord.

 

Beste antwoord door Mutlie

Martin schreef:

FYI: de V5c is een decoder, modem = Internet box (bbox3/bbox4)

De V7c idem, is een decoder. Die bedoel je waarschijnlijk.
Wat het aantal klachten betreft. Dit is een forum, hier komt men hulp zoeken, nooit vertellen dat men tevreden is. En wat is enorm veel? Op hoeveel geïnstalleerde decoders?
Veel gemelde problemen zijn terug te brengen tot de installatie (verkeerd aangesloten of zo), of zijn eenvoudig op te lossen.
 

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Martin
  • 32894 reacties
  • 14 juni 2024

FYI: de V5c is een decoder, modem = Internet box (bbox3/bbox4)


Mutlie
  • 1870 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2024
Martin schreef:

FYI: de V5c is een decoder, modem = Internet box (bbox3/bbox4)

De V7c idem, is een decoder. Die bedoel je waarschijnlijk.
Wat het aantal klachten betreft. Dit is een forum, hier komt men hulp zoeken, nooit vertellen dat men tevreden is. En wat is enorm veel? Op hoeveel geïnstalleerde decoders?
Veel gemelde problemen zijn terug te brengen tot de installatie (verkeerd aangesloten of zo), of zijn eenvoudig op te lossen.
 


Martin
  • 32894 reacties
  • 14 juni 2024

Ook zijn er nu de laatste wat bijkomende klachten door de overschakeling naar het nieuw TV platform maar dat zal natuurlijk nog kinderziektes zijn die met de tijd opgelost zullen worden.


Reageer