Beste leden en Proximus werknemers die hier mee bezig zijn.
Ik lees enorm veel klachten over de V7C modem, wie kan mij informatie geven over de huidige stand van zaken, er zijn toch al vele van deze modems geïnstalleerd meen ik. In de telefoonwinkel weet men nergens van en hier kreeg ik nog geen antwoord.
Beste antwoord door Mutlie
Martin schreef:
FYI: de V5c is een decoder, modem = Internet box (bbox3/bbox4)
De V7c idem, is een decoder. Die bedoel je waarschijnlijk. Wat het aantal klachten betreft. Dit is een forum, hier komt men hulp zoeken, nooit vertellen dat men tevreden is. En wat is enorm veel? Op hoeveel geïnstalleerde decoders? Veel gemelde problemen zijn terug te brengen tot de installatie (verkeerd aangesloten of zo), of zijn eenvoudig op te lossen.
FYI: de V5c is een decoder, modem = Internet box (bbox3/bbox4)
De V7c idem, is een decoder. Die bedoel je waarschijnlijk. Wat het aantal klachten betreft. Dit is een forum, hier komt men hulp zoeken, nooit vertellen dat men tevreden is. En wat is enorm veel? Op hoeveel geïnstalleerde decoders? Veel gemelde problemen zijn terug te brengen tot de installatie (verkeerd aangesloten of zo), of zijn eenvoudig op te lossen.
Ook zijn er nu de laatste wat bijkomende klachten door de overschakeling naar het nieuw TV platform maar dat zal natuurlijk nog kinderziektes zijn die met de tijd opgelost zullen worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.