Skip to main content
Vraag

na updates problemen met opnames

  • 12 juni 2024
  • 6 reacties
  • 448 Bekeken

na de laatste update sinds een paar weken (android tv box):

  • als je tijdens het opnemen al start met kijken word je uit de opname gesmeten als de opname intussen ten einde is, je bent dan ook kwijt waar je was met kijken
  • op laptop via pickx website: laatste min zijn weg van de opname van een aflevering, op TV kan je die wel nog bekijken
  • op laptop veel storingen: als je even pauzeert ben je vaak kwijt waar je was in de opname en start de aflevering terug van het begin
  • in de tv gids staat er geen bolletje meer naast de programma’s die opgenomen gaan worden, enkel nog bovenaan als je op het programma staat, niet handig
  • al sinds jaren: programma’s opgenomen op NPO kunnen niet bekeken worden via pickx

6 reacties

Martin
  • 33084 reacties
  • 12 juni 2024
  • Druk op de home-knop (🏡) van je remote te drukken
  •  bovenaan dan naar rechts scrollen tot aan ⚙️(= instellingen/settings)
  • > “Support “
              |- Systeeminfo  *…………. 

    Is dit bij de update 5.150.1 dat je dit probleem ondervindt?

Mutlie
  • 1928 reacties
  • 12 juni 2024

Of is het  6.147.2 ?
En een overbodoige vraag, al eens de decoder stroomloos gezet? De bbox ook?


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 juni 2024

ik zie 6.149.1 staan bij app versie


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 juni 2024

zowel decoder als modem al herstart door knop uit en aan te zetten

 


Mutlie
  • 1928 reacties
  • 12 juni 2024

In de versies 6.xxx zitten nog bugs helaas.
Ik vrees dat de volgende update (maar een deel van) de bugs gaat oplossen.

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 20 juni 2024

@GeertruiL De zaken die gelinkt zijn aan de opnames zijn inderdaad gekend bij ons en worden zo snel mogelijk opgelost. 

Het bolletje dat weg is bij de opnames in de TV-gids, is gelinkt aan de lay out van de V7( c ). Dat is inderdaad even wennen.