Skip to main content
Vraag

"Verder kijken" wordt niet gewist


De films in “verder kijken” worden niet gewist, ook niet als ze in “mijn opnames” definitief gewist zijn.

Iemand met hetzelfde probleem ? Oplossing ?

Martin
  • 3 maart 2024

Worden pas na 7 dagen gewist als je met een V7 decoder (Android decoder) werkt.


Mutlie
  • 3 maart 2024
Martin schreef:

Worden pas na 7 dagen gewist als je met een V7 decoder (Android decoder) werkt.

Dit geldt enkel voor terug kijken denk ik.
Opnames worden toch normaal gewist, ook in verder kijken.

 

 


Martin
  • 3 maart 2024

Is het dan alleen voor de V6 decoder mss want bij de V6 werd vroeger nog het volgende gemeld:

DaisyS schreef:

De laatste programma’s die je hebt bekeken via tv replay of opnames zie je inderdaad altijd staan. 

De verder kijken optie bij mijn video’s is helaas niet te verwijderen.


Mutlie
  • 3 maart 2024

Okee, met de V7 net een opname gekeken, Op het einde van de aflevering was er nog +/- een half uur extra opgenomen, dus afspelen gestopt, aflevering gewist en in “verder kijken” staat  …. niets meer.

Gisteren had ik de aflevering daarvoor gekeken, maar niet gewist. Die stond inderdaad nog in “verder kijken”, maar nadat ik die gewist had was die verdwenen uit de lijst “verder kijken” vóór ik de volgende aflevering keek.

 

 


Martin
  • 3 maart 2024

Nu is het af te wachten welke decoder type Georgius heeft.


  • Rising star
  • 4 maart 2024

Het is een V7 , ook opnames die al veel langer dan 7  dagen gewist zijn blijven in de “verder kijken” lijst staan.


Mutlie
  • 4 maart 2024

Dat is vreemd.
Heb je de V7 al eens stroomloos gezet?


Martin
  • 5 maart 2024

En anders herstart eens je toestellen in de volgorde zoals aangegeven →  hier 


  • Rising star
  • 5 maart 2024

Bedankt voor de reacties. Ik heb ook alles al een paar keer heropgestart (vanaf alles zonder voeding). Voor de rest functioneert alles zonder probleem. Bizar !

 


Martin
  • 5 maart 2024

Je zou eventueel nog kunnen proberen door de decoder te resetten.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 6 maart 2024

@Georgius De optie ‘Verder kijken’ is niet gelinkt aan je opnames, maar geeft de programma’s weer waarvan je (live) een stukje bekeken hebt. Die kan je hier dan snel terug herstarten. Deze lijst zou zich vanzelf moeten aanpassen, maar kan inderdaad niet gewist worden. 


Martin
  • 6 maart 2024

@HadewychT 

was dit bij de V6 decoder niet zo dat die na 7 dagen verdwenen en is dat bij de V7 dan ook het geval?


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 6 maart 2024

@Martin Normaalgezien wel, vermits je oudere programma’s niet meer kan herbekijken (tenzij het een opname is natuurlijk). 


  • Rising star
  • 6 maart 2024

@ Hadewycht,

Vroeger werden de programma’s die gewist werden in “mijn opnames” ook automatisch uit de “verder kijken” lijst gewist.

Dit is niet meer het geval : de gewiste programma’s blijven  in de “verder kijken” lijst staan, ook programma’s die al veel langer dan 1 week gewist werden. Ik heb nu al 18 gewiste programma’s die in de “verder kijken” lijst blijven staan.


  • Apprentice
  • 13 april 2024

@Georgius 

is het probleem nu bij jou opgelost want ik heb sedert een week hetzelfde voor ?
Voordien was alles ok !

wat is de oplossing?


Mutlie
  • 14 april 2024

Inderdaad spijtig dat er geen verdere follow-up is gevolgd.
Ik heb het ook eens voorgehad, 1 opname die bleef staan, maar echt, ik herinner me niet meer hoe ik het heb opgelost, waarschijnlijk de decoder even zonder stroom gezet oftewel alles (modem ook) heropgestart. Ik weet het echt niet meer. Een reset heb ik alleszins nog niet gedaan.


Martin
  • 14 april 2024

Hier werd ook al gemeld dat die uiteindelijk van van zelf verdwijnen ook, maar of dit dan voor iedereen het geval is, dat is dan weer een andere vraag!


  • Rising star
  • 15 april 2024

Ik heb nog altijd hetzelfde probleem.


  • Apprentice
  • 15 april 2024

Ik ben ondertussen een beetje radeloos aan het worden. Ik heb alles al geprobeerd : decoder resetten, modem resetten, … ik heb de programma’s proberen te verwijderen in de proximus pickx app, maar ook dat lukt niet want ik heb geen toegang tot de programma’s in verder kijken. Het probleem is er volgens mij gekomen na een update …


  • Apprentice
  • 15 april 2024

@Georgius : 

zijn de programma’s na een zekere tijd (60 dagen)niet verdwenen want dat is de maximum tijd dat de programma’s bewaard blijven ?


  • Rising star
  • 15 april 2024

Er worden bij mij maximaal 20 programma’s (gewiste en niet-gewiste) opgeslagen in de ‘verder kijken’ lijst. Het programma dat al het langst in die lijst staat (meest rechtse in de lijst) verdwijnt wanneer ik een nieuw programma bekijk dat dan op haar beurt als meest linkse wordt toegevoegd (ook als ik het gewist heb).


  • Apprentice
  • 15 april 2024

Ik ben nog niet aan 20 programma’s 😊 ben benieuwd of het dan bij mij ook zo gaat functioneren.


  • Rising star
  • 15 april 2024

Hier na een update 2 weken geleden ( Android TV Box ) hetzelfde. Als je een opname niet helemaal afkijkt maar wel wist blijft deze toch in de lijst “verder kijken” staan. Er komt dan de melding “ Item kan niet worden afgespeeld” op te staan wanneer je toch probeert te starten. Als je dan -logischerwijze - toch niet meer kan kijken haal dit dan ook onmiddellijk uit deze lijst zoals vroeger het geval was. Resetten enz … helpt niet


  • Rising star
  • 16 april 2024

Een gewist programma dat toch nog in de lijst ‘verder kijken’ staat kan bij mij in die lijst niet door mij gewist worden. Vroeger werd een gewist programma automatisch uit die lijst verwijderd.


  • Rising star
  • 16 april 2024

Ik ben toch opgelucht dat ik ten tijde van mijn oorspronkelijke mail niet hallucineerde 😀😀😀, blijkbaar zijn er andere mensen met hetzelfde probleem !

Tijd voor Proximus om wakker te worden ?