Skip to main content
Beantwoord

problemen met Pickx op mijn tablet bij het opstarten

  • 13 februari 2024
  • 9 reacties
  • 118 Bekeken

Bij het opstarten krijg ik steeds een 2-tal schermen waar ik helemaal niets van begrijp.

Links staat : Meer info. Je kan op het pijltje klikken, maar er gebeurt niks.

Onderaan kan ik weigeren of akkoord gaan. Heb al op beide geklikt.

En bij het volgende scherm krijg ik : Consent niet opgeslagen. We konden je update niet registreren.

Klik ik daar op OK, dan krijg ik het klassiek scherm zoals ik eerst zou verwacht hebben.

Ik heb de app al verwijderd, terug geïnstalleerd, zelfde resultaat.

 

Beste antwoord door GeertC

@andrevano 

zijn alle updates uitgevoerd?

 

Geert

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

9 reacties

Martin
  • 33084 reacties
  • 13 februari 2024

Dit kan te maken hebben bv dat er gevraagd wordt of je cookies aanvaard of andere zaken die gevraagd worden of je akkoord gaat.

 

"Consent niet opgeslagen" betekent dat de toestemming die je hebt gegeven niet is vastgelegd of bewaard. Kan ook bv zijn dat ze vragen of ze mogen info sturen over pickx enz…

Waarom het niet te voorschijn komt op je scherm is een andere vraag natuurlijk!


Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 336 reacties
  • 13 februari 2024

@Martin kan het niet zijn dat de tablet een update nodig heeft 


Martin
  • 33084 reacties
  • 13 februari 2024

Zou inderdaad ook kunnen.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 14 februari 2024

@andrevano 

gaat het over een android tablet of een iPad?

 

 

Geert


Martin
  • 33084 reacties
  • 14 februari 2024
andrevano schreef:

Bij het opstarten krijg ik steeds een 2-tal schermen waar ik helemaal niets van begrijp.

Links staat : Meer info. Je kan op het pijltje klikken, maar er gebeurt niks.

Onderaan kan ik weigeren of akkoord gaan. Heb al op beide geklikt.

En bij het volgende scherm krijg ik : Consent niet opgeslagen. We konden je update niet registreren.

Klik ik daar op OK, dan krijg ik het klassiek scherm zoals ik eerst zou verwacht hebben.

Ik heb de app al verwijderd, terug geïnstalleerd, zelfde resultaat.

 

@GeertC het is @andrevano die het probleem heeft.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 februari 2024

Alle dagen gebruiken we Pickx en het is nog maar sinds een 2-tal weken dat ik die schermen krijg.

Toestel is een Samsung 7+ met Android 13


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • Antwoord
  • 16 februari 2024

@andrevano 

zijn alle updates uitgevoerd?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 17 februari 2024
GeertC schreef:

@andrevano

zijn alle updates uitgevoerd?

 

Geert

Alle updates zijn inderdaad uitgevoerd.  Laatste update Januari 2024.

Andre


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 19 februari 2024

@andrevano Normaalgezien zou daar de vraag moeten staan of je gepersonaliseerde reclame wil of niet. Dit is inderdaad een foutje in de app. Dit is in onderzoek en zou bij de volgende update opgelost moeten zijn.