Sinds gisterenavond, kan ik niet meer kijken naar mijn opnames (in dit geval NPO 2).
Ik heb tot 3 maal toe, mijn decoder (klein oud model V5) uit en terug aan gezet, doch telkens na +/- 1 à 2 min. stopt het beeld, en kan niets meer doen, tenzij de TV uitschakelen.
Wat staat er mij te doen ?? Graag een seintje a.u.b.
Nog niet alle V5 zijn bij mijn weten buiten gebruik gesteld. Het lijkt mij wel over een V5c te gaan hier. En die zijn nog ondersteund.
@RMO wis best je mailadres hier, het staat openbaar. Klaar voor kwaadwilligen om je te bestoken met phishing mails.
Met de V5c staan de opnames in de cloud. Kan je de opnames bekijken in de Pickx app? En andere -niet NPO2 - opnames? Het lijkt meop het ogenblik nog wat voorbarig om direct te bellen (0800 22 800) voor een nieuwe decoder. Eens even afwachten of er andere opties worden voorgesteld.
Ik bekeek gisterenavond een “opname” van VRT Canvas, en deze was wel GOED te bekijken.
Ik denk eerder eens het idee van Martin uit te voeren.
Alvast bedankt voor julie moeite en vriendelijke groeten.
Roland Moens.
Hallo de man van dienst,
Ik ben lid en klant bij Proximus - klantnummer:
***
Sinds gisterenavond, kan ik niet meer kijken naar mijn opnames (in dit geval NPO 2).
Ik heb tot 3 maal toe, mijn decoder (klein oud model V5) uit en terug aan gezet, doch telkens na +/- 1 à 2 min. stopt het beeld, en kan niets meer doen, tenzij de TV uitschakelen.
Wat staat er mij te doen ?? Graag een seintje a.u.b.
Als het geen V5C is is deze niet meer in gebruik, deze versie zijn ze aan het uitvoeren in de nog werkende ondersteunde toestellen,
normaal heb je daar een mail van gekregen dacht ik hier gelezen te hebben.
Nog niet alle V5 zijn bij mijn weten buiten gebruik gesteld. Het lijkt mij wel over een V5c te gaan hier. En die zijn nog ondersteund.
@RMO wis best je mailadres hier, het staat openbaar. Klaar voor kwaadwilligen om je te bestoken met phishing mails.
Met de V5c staan de opnames in de cloud. Kan je de opnames bekijken in de Pickx app? En andere -niet NPO2 - opnames? Het lijkt meop het ogenblik nog wat voorbarig om direct te bellen (0800 22 800) voor een nieuwe decoder. Eens even afwachten of er andere opties worden voorgesteld.
Anders moet je eens je V5C resetten
Druk op de On/Off-schakelaar achteraan je decoder om hem uit te schakelen.
Druk op de Reset-knop achteraan je TV Box met een puntig voorwerp, zoals een tandenstoker, de punt van een balpen of een paperclip.
Terwijl je op de Reset-knop drukt, druk je tegelijk op de On/Off-schakelaar om hem in de positie I te zetten.
Laat de Reset-knop los wanneer het updatescherm op je tv-toestel verschijnt, ofwel na 15 seconden.
Wacht een dertigtal minuten. Je TV Box zal volledig worden geherinitialiseerd.
Gebeurd het enkel met opnames van NPO2 of ook andere opnames?
Moest het nog niet uitgevoerd zijn, is de handeling dat Martin uitlegt ten zeerste aangeraden.
Mutlieschreef:
Nog niet alle V5 zijn bij mijn weten buiten gebruik gesteld. Het lijkt mij wel over een V5c te gaan hier. En die zijn nog ondersteund.
@Mutlie Klopt dat nog niet alle v5-decoders buiten gebruik zijn gesteld. Zelf gebruik ik nog een v5.
Beste Mutlie en Yorick,
Ik bekeek gisterenavond een “opname” van VRT Canvas, en deze was wel GOED te bekijken.
Ik denk eerder eens het idee van Martin uit te voeren.
Alvast bedankt voor julie moeite en vriendelijke groeten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.