Zo,
Mijn schoonouders hun v5c geeft de geest (reset helpt niet, altijd witte en groene led, nooit sigbaal op tv en geen activiteit op netwerkadapter) helpdesk wil dat ik die opstuur…
weekend hallo?
Goed ik vraag of ik een reserve decoder v5c van mijn werk kan gebruiken. 'ik denk het wel'. Ga ik erom in Brussel, geef tel nr in en fout... Nummer is juist, meermaals geprobeerd. Vermoedelijk is die oude decoder nog actief. Proberen deactiveren via gekend nummer met de gegevens ... Fout... Back to helpdesk en wachttijd natuurlijk meer dan 10min… omstreeks 21.25 dus gevraagd terug te bellen maar dat bandje valt stil en lijn is weg na opgave nummer ...
Kan men langs deze weg de defecte deactiveren zodat we het weekend kunnen overbruggen aub?
Klantennummer 613012048 te Meerbeek (3078) voor moest er twijfel zijn.
SN: 316906319
MAC: 98:52:4A:C1:FE:CD