Skip to main content
Vraag

Foutmelding p000


Geen proximus TV mogelijk, foutmelding p000

Oude programma’s bekijken lukt wel. Live programma’s en muziek niet

27 reacties

Martin
  • 33513 reacties
  • 21 oktober 2022

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 21 oktober 2022

@Annelies V. Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het voor je na.


  • Rising star
  • 17 reacties
  • 2 februari 2023

Ik heb net hetzelfde voor. Hoe is dit opgelost? 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 2 februari 2023

@SteveW 

heb je de toestellen al eens herstart zoals in deze link wordt uitgelegd: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

 

Geert


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 2 februari 2023

Geen proximus tv, niks werkt met live tv. Bbox en elke decoder opnieuw opgestart. Werkt nog steeds niet P000.

Ik heb geen oplossingen meer...


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 3 februari 2023

@Bizkit 

we onderzoeken dit voor je.

Je mag je klantnummer even toevoegen op je profiel a.u.b.

 

Geert


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 februari 2023

Klantnummer aangepast.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 3 februari 2023

@Bizkit 

Je gebruikt twee decoder zie ik, klopt dit?

 

Geert


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 februari 2023

1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 3 februari 2023
Bizkit schreef:

1 Bbox en 2 kleine decoders voor 2 tv's

heb je de problemen op de beide decoders?

 

Geert


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 3 februari 2023

De tv boven gebruiken we zelden. Dus daar weet ik het niet.

De tv beneden zijn de problemen gisteravond begonnen. 

Ik veronderstel op allebei dan


  • Rising star
  • 17 reacties
  • 3 februari 2023

Mijn digicoder is gereset via de klantendienst. Werkt nu weer terug. 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 29 maart 2023

ik krijg foutmelding P000, android box + tv herstart maar helpt niet

 


Pat52
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 934 reacties
  • 30 maart 2023

@Woubus 

 Er is een update gepland voor de Android Decoder / V7 Decoder in April 2023

 

MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3

 

Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties.  Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen. 

 

Volgende zaken werden opgelost : 

  • Geen reactie op afstandsbediening 
  • Lange zaptijd (>1 sec) 
  • Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
  • Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
  • Onverwacht opstarten van de TV-box
  • Zwart scherm bij Live TV
  • Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
  • Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer

 

De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april. 

Link naar reactie (proximus.be)

 


Mimayali
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 30 maart 2023

Ja, ik heb het hier ook weer voor P000. Niets van tv service werkt nog. Is dat zo een slecht toestel eigenlijk? Fiber met v7. Sinds ik klant ben al 3 jaar is dat een routine geworden, om de stekker af en toe uit te trekken. Last vd p130 en welke nog allemaal. Dan het geluid dat niet samen loopt met de spraak. 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 31 maart 2023

@Mimayali 

Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?

 

Geert


Mimayali
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 31 maart 2023
GeertC schreef:

@Mimayali

Heb je hiervoor alle toestellen d.w.z. de decoder, (wifi booster), de bbox en de fibermodem al eens herstart?

 

Geert

 

Vandaag in orde, ja gisteren alles eens uit stopcontact getrokken.

 

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 5 april 2023

@Mimayali Heb je nog hinder ondervonden?


Mimayali
  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 5 april 2023

Neen Daisy, voorlopig niet. Grts


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 13 december 2023

Sinds een paar weken ook continu foutmelding P000. Proximus stuurde een nieuwe decoder maar daarmee is het probleem niet opgelost. Om de 2 minuten valt beeld uit met foutmelding.  Soms verschijnt ook foutmelding P141 of 136. Alles  rebooten help ook niet. 


Foutcodes van Proximus blijven maar gebeuren. T stopt hier niet. 
nu foutcode P000 , oeps er ging iets mis zijn we ook al moe gezien 🫣😡

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3452 reacties
  • 4 november 2024

@Kathleenendanny10 Je lijn ziet er ok uit van hieruit, maar de verbinding tussen de modem en de decoder is niet optimaal.

Klopt het dat je decoder via een Wifi-Booster verbonden is met je modem ? Heb je de kans om eens te testen met een rechtstreekse kabel om problemen met de wifiverbinding uit te sluiten ?

Ik zie dat je vandaag ook telefonisch contact gehad hebt met een collega. Heeft dit het probleem al verholpen ?  


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 3 april 2025

Ik krijg steeds de foutmelding p000 op mijn tv.

Als ik iets opneem, krijg ik steeds deze melding, wat zeer vervelend is.

de boxen zijn herstart geweest .

deze problemen zijn er gekomen nadat er een storing is geweest bij Proximus.

daarvoor geen problemen gehad 


Martin
  • 33513 reacties
  • 3 april 2025

Is het als de opname wilt programmeren of is het als je een geprogrammeerde opname wilt bekijken.

Want er zijn er die dit enkel voorhebben in geval ze een opname willen bekijken.


  • Rising star
  • 12 reacties
  • 3 april 2025

Ik krijg de foutmelding als ik mijn opname wil bekijken.

zls ik iets opneem , kan ik dit niet bekijken..


Reageer