Skip to main content
Beantwoord

aanmelden op pickx app op smartphone lukt niet.


Aanmelden op pickx app op smartphone lukt niet. Kan er eens gekeken worden of dit in mijn abonnement zit? Ik heb een flex s fiber abonnement. En volgens mijn mobile flex zit er 5GB Pickx app op. Maar ik krijg de hele tijd een foutmelding en de mededeling dat ik contact moet maken met een medewerker. Kan er mij iemand helpen?

Beste antwoord door Jan

@DaisyS 

Alles werkt terug zonder iets te veranderen aan mijn kant.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

12 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3369 reacties
  • 18 februari 2022

@LindeDck Ik heb een aanpassing op je profiel gedaan. Alles zou nu moeten werken. 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 17 juli 2024

Aanmelden op pickx app op smartphone lukt niet. Ik krijg steeds de mededeling dat mijn account niet wordt herkend in jullie systeem. Heb al meermaals contact gezocht met jullie via alle mogelijke kanalen maar ik word van kastje naar de muur gestuurd door iedereen van jullie. Kan er echt niemand helpen? 


Martin
  • 32926 reacties
  • 17 juli 2024

@MLN Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen verder helpen en meer informatie geven, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 18 juli 2024

@MLN Van zodra we jou gegevens hebben kunnen we dit nakijken.


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 233 reacties
  • 17 februari 2025

Aanmelden op de Pickx app op mijn Samsung GSM gaat niet meer, kan wel aanmelden op mijn PC.

Waarom staan er in de Google playstore 2 app’s, welke is de recentste ?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 17 februari 2025

@Jan Ik heb het even voor je bekeken. Voor jou is het de app met enkel het Proximuslogo. Je hebt er ook eentje met het Proximus logo en daaronder het woord Pickx, deze is het dus niet.


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 233 reacties
  • 17 februari 2025

@DaisyS 

Deze is geïnstalleerd maar ik kom niet verder dan < Welkom op het scherm geen inlogscherm.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 17 februari 2025

@Jan Is dit via wifi of via mobiele data? 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 233 reacties
  • 17 februari 2025

@DaisyS via WiFi bij mij thuis


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2072 reacties
  • 17 februari 2025

@jan Kan je eens proberen via wifi? 


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 233 reacties
  • 17 februari 2025

@DaisyS 

Het is via WiFi. 

Met de app versie 1.8


Jan
Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 233 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2025

@DaisyS 

Alles werkt terug zonder iets te veranderen aan mijn kant.