Skip to main content
Vraag

pickx app via chromecast op tv

  • 24 december 2021
  • 8 reacties
  • 537 Bekeken

Hallo, probleem met proximus Pickx App die via een google chromecast verbonden is met de tv. Soms is een zender niet te bekijken via de chromecast. Ook tijdens het bekijken van een programma via de chromecast, gebeurt het vaak dat de programma's ofwel stoppen (ineens zwart scherm) ofwel blokkeren. Deze problemen komen nooit voor bij het bekijken van Netflix of youtube via de chromecast. Kan de app eventueel gereset worden of is er een andere manier om dit probleem op te lossen?

Mvg, Pieter-Jan

  •  
  •  
  •  
  •  

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 248 reacties
  • 24 december 2021

Gekend probleem waar Proximus al heel lang mee bezig is


Martin
  • 33412 reacties
  • 25 december 2021
Pieter-Jan schreef:

Hallo, probleem met proximus Pickx App die via een google chromecast verbonden is met de tv…….

​​​​​​

Welke google chromecast versie heb je, is dit deze met google TV

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 december 2021

Google Chromecast 3 Smart tv dongle. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 26 december 2021

Kan er nu iets aan gedaan worden? Want anders dit is geen deftig product voor aan de klant te brengen.


Martin
  • 33412 reacties
  • 26 december 2021

Daar zal een Proximus forummedewrker verder moeten op antwoorden morgen als ze hier terug langskomen.

TBI: ik heb een oude chromecast V1 en tot hiertoe werkt het casten hierop nog altijd zonder probleem.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 januari 2022

Kan een medewerker van Proximus een antwoord geven aub?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 13 januari 2022

@Pieter-Jan 

is de pickxapp geinstalleerd op een android of IOS (apple) toestel? 

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 januari 2022

Android


Reageer