Skip to main content
Vraag

V7: Foutmelding P025 en zwart beeldt


Sinds gisteren ontvangen we soms een foutmelding “P025” op onze Android-V7-decoder. Deze kwam te voorschijn bij het uitgesteld kijken, nadien stopte het uitgestelde programma. Ook hebben we om de zoveel tijd een seconde (of twee) zwart beeld. Soms wel nog geluid, soms niet. Dit komt voor op elke zender. We hebben al een andere internetpoort en kabel geprobeerd maar dit blijft hetzelfde. We hebben nochtans een snelheid van rond de 60mbps download. Enig idee waaraan dit kan liggen?

Martin
  • 12 april 2021

bbox en decoder al eens herstart of al dit niet helpt bbox en decoder eens resetten

Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 13 april 2021

@wardverduyn Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijken we het eens voor je na.


DaisyS schreef:

@wardverduyn Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijken we het eens voor je na.

Zou moeten gebeurd zijn ...


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
wardverduyn schreef:
DaisyS schreef:

@wardverduyn Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijken we het eens voor je na.

Zou moeten gebeurd zijn ...

ik heb je verbinding even gecontroleerd en zie hierop geen problemen 
er zijn geen onderbrekingen op te merken of een verzwakking van je signaal
had je de modem en decoder al even herstart zoals martin voorstelde ?


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Wij hebben hier net hetzelfde sinds 2 weken. 

Een opgenomen programma bekijken. Foutmelding p025, of soms geen geluid. Soms is het na uurtje weer goed, soms de volgende dag. 

Wat betekent die foutmelding?


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Idem, hier vandaag weer begonnen met p135 foutmelding. Stekker eruit, was weer even oké. Nu p025 en heropstarten doet niets…

Wat is dat toch met die box? Wat een miserie! Ik snap niet dat je zoiets lanceert voor het goed en wel getest is.

Wat nu? 


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Inderdaad, ik kan  momenteel niks bekijken van mijn opgenomen programma's. Echt dikke kak. 😁

Gelukkig bestaat Netflix nog. 

 


Ik krijg nu ook deze fout als ik een opgenomen programma wil bekijken hoe kan ik dit oplossen want ik heb alles al eens herstart en de 2 decoders bij mij thuis geeft deze foutmelding


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Inderdaad, elke dag komt het wel meermaals voor dat er één of andere foutcode tevoorschijn komt.

Wat me ook irriteert is dat een opgenomen programma maar een paar weken beschikbaar is, mijn moeder heeft een oudere versie en kan onbeperkt opnemen en het bewaren steeds verlengen.

We hadden na jaren problemen bij Telenet en bij Orange gehoopt dat proximus beter zou zijn maar helaas... 


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Zelfde probleem hier

Op alle opnamese foutmelding p025

Alles 2x herstart zonder resultaat

Nieuwe decide V7 niets anders als problemen

Hoop snel oplossing van Proximus8ü


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Wij kunnen ook geen opnames meer bekijken. Zelfde foutmelding.


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Hier ook, net een nieuwe installatie en eerste opname en krijg al deze fout. 


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Met het zelfde probleem geen opnames bekijken , programma opnieuw bekijken code P134 komt ook tevoorschijn


Hier ook, bijna dagelijks. Code: P025.

Programma kan niet worden afgespeeld. Elke dag de decorder opnieuw opstarten, mag dringend veranderen !!


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

nu ook deze foutmelding.
Het komt af en toe voor, stekker eruit en normaal werkt het terug.
Nu niets.
We hebben ook regelmatig het probleem met het geluid dat achterkomt.

MAG VLUG BEGINNEN BETEREN...


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

@jonathandr kunnen jullie hier een oplossing voor geven?


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Er werd in eerdere reacties gezegd 'gelukkig hebben we nog netflix'... Hier werkt dat nu ook niet, er wil geen enkel programma opladen.

Bovendien dacht ik op de live TV dan iets te kijken maar in de tv gids staat alles op 'aan het laden' en kan ik dus nergens zien welk programma nu speelt…

Na een behoorlijk drukke dag met bovendien een kind van 16mnd die ziek is en 1 van 3mnd had ik gehoopt nu ik eindelijk efkes kan neerzitten om een uurtje een opgenomen programma te kunnen kijken.

Behoorlijk geïrriteerd op dit moment... 😒🙄☹️


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Hier dezelfde error. Enkele weken al terug ook, en bij iedere poging passeerde een andere error 134, 135, 025,... Maar na reboot en een andere opname proberen was het toen terug OK, nu duidelijk niet, en het is bij alle opnames het geval. :(


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Wij zijn Netflix aan het kijken via de tv, niet via de decoder. Misschien ook een optie? 

Dit zou inderdaad echt niet mogen. 

Heeft er iemand al eens gebeld met Proximus?


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Volgens de meldingen hier te horen was het een algemene storing. Ik stond op de opname met de pagina foutmelding en ineens was alles terug.


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Werkt terug zonder reden


  • Apprentice
  • 5 mei 2021

Hier zelfde probleem op decoder V7.

In de tv-gids blijven de programma’s ‘laden’. Opnames worden niet afgespeeld → error p025.

Ook het geluid dat niet synchroon komt hebben we hier al een paar keer gehad.

B-box en decoder resetten maakt geen verschil.

Reuzebenieuwd naar uitleg of oplossing!


Martin
  • 5 mei 2021

ik weet niet of het altijd helpt maar bij problemen met opname of replay, eens proberen van 

de opname of tv-replay even stop te zetten , zapt naar een andere zender en terug de opname starten of de aflevering via tv-replay!


hier ook zelfde probleem al gans de avond  ..   2maanden bij proximus nu en nie anders of netwerk onderbrekingen en tv problemen ze hebben al moeten 2x langs komen om het op te lossen  want gans de avond al eens geen tv  + internet gehad en nieuwe router nu en  vanavond nu konstant dit bij onze opnames p025 p135 etc ..


Hier hetzelfde probleem. Alles opnieuw opgestart!! Lukt nog steeds en we hebben verschillende opnames geprobeerd en elke opname die foutmelding. Wat is dat toch??!! Met oude decoders hadden we dat probleem niet. Sinds vorige week nieuwe en nog niks anders dan problemen!! Echt niet meer te spreken hoor!!! Eerst bij telenet, uiteindelijk 8jaar geleden toch naar proximus gegaan!! Als dit zo verder gaat zal ik toch terug overwegen om naar telenet te gaan. Nochtans we hebben 3 gsm nummers met 2 grote bundes, internet, vaste telefoons en 3 decoders. Dus goeie klant! Het zou niet mogen!!