Skip to main content
Vraag

problemen V4 decoder

  • 19 februari 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

regelmatig beeldproblemen na power reset opgelost voor 5 a 10 minuten

netwerkbekabeling is in orde interne huisbekabeling S/FTP Cat6A

kan deze vervangen worden?

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 331 reacties
  • 19 februari 2021

De V4 wordt niet meer ondersteund door proximus. 

Als die aangekocht was, dan zal je nu eentje moeten huren 

Als die gehuurd was dan zal die zonder kosten vervangen worden. 

 


Martin
  • 33412 reacties
  • 19 februari 2021

@erwin1976 De v4 decoder wordt inderdaad vervangen normaal gezien door een v5 compact, een tijd geleden werden zelfs aangekochte omgeruild, maar ik denk dat dit niet meer van toepassing is!

In ieder geval zal het toch wachten zijn op een officieel antwoord van iemand van het Prox forumteam zelf.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 465 reacties
  • 22 februari 2021

Wat Martin en frank zeggen klopt, de V4 wordt omgeruild naar een V5 compact als deze nog een garantie valt. 

Als dit toestel meer dan 2 jaar geleden aangekocht is, valt deze buiten garantie.


Reageer