Skip to main content

problemen VDSL

  • October 9, 2010
  • 5 reacties
  • 3135 Bekeken

Op donderdag 7 oktober is bij ons de VDSL lijn weggevallen.

Na telefonisch contact bij de helpdesk en in de Belgacomwinkel te Wetteren hebben wij de beloofde "noodoplossing" (vodafone stick) nog steeds niet ontvangen. Hij ging per expresskoerier bij ons toekomen ten laatste vrijdag 18 uur.

De herstelling kan pas gebeuren op 19 oktober (12 dagnen na melding storing!?) Wij hebben uit noodzaak onze eigen vodafone stick reeds moeten gebruiken. Hopelijk vervallen die kosten en vervallen ook de kosten van het abonnement.


Een teleurgestelde klant (die reeds 15 jaar klant WAS).

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • October 9, 2010
Was er iemand thuis toen de koerier zou langskomen?

Dit is voor de koerierdiensten een absolute vereiste, zij zullen namelijk niet zomaar iets achterlaten (al is het in de brievenbus)

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 9, 2010
Ganse dag speciaal voor thuis gebleven.

Dus ze kunnen zich niet wegsteken dat er geen levering mogelijk was.

Hebben naast internet ook geen vaste telefoon en TV meer (met 3 kleine kinderen zeker niet gemakkelijk).

Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • October 9, 2010
Best nog eens bellen met 0800 22 700, deze zijn bereikbaar tot vanavond 22u.

  • Auteur
  • Apprentice
  • October 15, 2010
Beste Eva,

telefoonnummer 09 366 51 92

klantennummer: 602360534





Elma
Forum|alt.badge.img+3
  • Grand Master
  • November 17, 2010
09 366 51 92 staat sinds 22/10 opgezegd naar een andere operator. En internet zal op 5/12 opgezegd worden.