Skip to main content
Vraag

Proximus Pickx app "stream niet beschikbaar"


Beste, 

De Proximus Pickx app werkt niet meer. 

Telkens verschijnt “stream niet beschikbaar” op het scherm van de iPad (iOS 13.5.1). 

Heb app al verwijdert en opnieuw gedownload, maar dit werkt niet. 

Alvast bedankt, 

Hilde Van Avondt 

 

 

10 reacties

Martin
  • 33343 reacties
  • 8 juli 2020

bij mij werkt het hier terug nu


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1246 reacties
  • 8 juli 2020

Bij mij is het nog altijd kapot.


Martin
  • 33343 reacties
  • 8 juli 2020

En werkt de webversie http://proximuspickx.be ook nog niet.


Forum|alt.badge.img+2
  • Grand Master
  • 1246 reacties
  • 9 juli 2020

Het is weer OK!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 9 juli 2020

@hilde.van.avondt 

We onderzoeken of er momenteel een algemeen probleem is/was op de toestellen van Apple en de pickx app.

Werkt bij jou de app nu terug?

 

Geert


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 13 september 2021

Op mijn android telefoon ook geen stream meer, enkel zwart scherm. Dit terwijl netflix, youtube, ... wel ok is.


Martin
  • 33343 reacties
  • 13 september 2021

TUI:Er zou een nieuwe versie van Pickx app op komst zijn om de cast problemen op te lossen, laat ons hopen dat deze meerdere  problemen oplost, alleen is er nog geen datum vermeld wanneer die uitkomt.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 14 september 2021

@Ian75 Werkt het wel op de andere toestellen waarop de pickx app is geïnstalleerd ? In dat geval kan je de app best eens opnieuw installeren. 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 september 2021

De app is idd al opnieuw geïnstalleerd maar het resultaat blijft hetzelfde ... ik kan kijken op men gsm maar niet streamen op de tv ... internet vande chromecast ist ok, youtube, netflix werken wel .

 


Martin
  • 33343 reacties
  • 14 september 2021

TUI: waarschijnlijk heb je één van de laatste versies van chromecast HDMI dongle en daar zijn inderdaad problemen mee