Onlangs hebben wij de tv decoder v6 gekregen. Waar n samsung tv van 55 inch hdmi interface van is stuk gegaan. We hebben die vervangen door n slaapkamer tv samsung 40 inch waar de hdmi interface ook is stuk gegaan. Uiteindelijk hebben wij n nieuwe Samsung tv van 55 inch aangeschaft. Waar wij nu regelmatig n zwart scherm op krijgen. Dus we hebben besloten om de Proximus decoder naar een labo te sturen om de hdmi te analyseren. Wij besluiten hieruit dat de Proximus decoder alledrie de tv's heeft stukgemaakt en zijn benieuwd naar de reactie van Proximus.
Beantwoord
Weer het slachtoffer
Beste antwoord door Charlotte.D
Goeiemiddag iedereen
Ik heb hiervoor even geinformeerd bij ons IT team die alles gaat behandelen over onze V6 decoders.
Ik heb hen deze situatie ook volledig doorgegeven en van hen krijgen wij (zoals ook
- Werd de kabel vervangen na de omruiling van de decoder?
- Werd er een andere kabel getest?
- Werd er via een skart kabel getest?
Want het zou mij ook sterk verbazen dat deze decoder dan al je toestellen kapot heeft gemaakt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.