Beste,
Ons contract met Belgacom is vorig jaar afgelopen; dit omdat wij zijn verhuisd naar een huis waar reeds een Telenet-aansluiting was en wij deze wilden overnemen. We hebben alles volgens de regeltjes gedaan; onze stopzetting geregeld via een Belgacom verkooppunt en binnen de week na einddatum onze decoder, Bbox en dergelijke binnengebracht. De dame achter de balie nam onze spullen aan, verwerkte wat informatie in de computer en verzekerde ons dat alles nu in orde was; wij moesten niks meer regelen.
Vorige maand kregen wij plots een factuur voor de huur van de decoder voor de maand februari.. Gebeld naar de klantendienst; geen probleem, factuur moet niet betaald worden, is een foutje. Deze maand krijgen wij opnieuw een factuur, ditmaal voor de huur voor de maand maart... opnieuw gebeld; geen probleem, factuur moet niet betaald worden, MAAR wij moeten een bewijs opsturen naar Belgacom dat we onze decoder e.d. hebben ingeleverd. Ik ben zeer secuur als het op bewijsjes e.d. aankomt en ik kan u met 500% zekerheid zeggen dat ik nooit of te nimmer hiervan een bewijs heb ontvangen in de winkel. Alles was in orde volgens die mevrouw, en dan geloof ik dat ook...
Ik zit zeer verveeld met deze zaak want er werd mij verzekerd dat alles werd doorgegeven bij de Belgacomwinkel.... ik heb geen enkel schriftelijk bewijs dat ik de decoder heb ingeleverd; omdat de mevrouw in de winkel de informatie niet heeft doorgegeven aan Belgacom (en m.a.w. haar job niet correct uitvoerde) én mij geen bewijs heeft gegeven, word ik nu "gestraft"? Dit kan toch zomaar niet...!!!
Kan iemand mij aub feedback geven?
Alvast bedankt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.