Hallo,
Het begint me eerlijk gezegd meer en meer te ergeren: geplande opnames die te pas en te onpas niet doorgaan. Ik heb sinds deze week een aantal serie opnames ingepland bij Canvas. één daarvan is al voor de 2de keer niet doorgegaan. De serie die er vlak na komt, wordt wel telkens opgenomen.
Bij de opnames staat dan een kruis en kan je ze niet afspelen. Bij planning staat er nochtans dat de volgende versies opgenomen worden, maar kijk je dan in de tv gids bij de volgende dag, dan staat de opname daar niet zichtbaar (geen ronde cirkel).
In het verleden heb ik al vaak gehad dat een opname schijnbaar gelukt was, maar wanneer je ze probeert af te spelen kan je alleen kiezen voor "verwijderen".
Is er daar een (goede) verklaring voor? Ik ben reeds 7 jaar Belgacom klant (waarvan 4 voor tv) maar de problemen en beperkingen stoten me alsmaar meer tegen de borst. Netwerk PVR is voor mij ook geen optie, want je kan geen serie opnames uitvoeren. Het gaat soms om documentaires die wekelijks vertoond worden of slechts een paar keer in de week. Manueel opnem is dan geen optie...
Alvast bedankt.
(serie)opnames gaan willekeurig niet door!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.