Skip to main content

Verkeerde samenvatting in tv-gids

• January 30, 2012
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

Beste,

Ik heb gemerkt dat de samenvatting van het programma Top Gear op BBC2 verkeerd is. De tekst die er staat verwijst naar de afleveringen van een jaar geleden. Als ik het mij goed herinner is deze tekst elke aflevering hetzelfde.

Zijn er nog voorbeelden hiervan?

Ik vind dat of Belgacom, of de leverancier van de gegevens aan Belgacom hier hun verantwoordelijkheid moeten opnemen.

mvg,

Dimpie
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • January 30, 2012
Volkomen gelijk. Die samenvattingen zijn dikwijls achterhaald en blijven soms wéken staan.

• Apprentice
  • February 4, 2012
Oh, verschillende.

Een ietwat komische fout: op BBC eindigt de samenvatting van Deadly 60 al een hele tijd (minstens al 15 keer gezien) met dezelfde zin: "En net als hij denkt alles gezien te hebben, komt Steve midden in een school barracuda's terecht!" Maakt niet uit of de eigenlijke aflevering zich in de bossen of de woestijnen afspeelt, die barracuda's worden steeds vermeld. Ik moest lachen toen ik eindelijk ook de aflevering met barracuda's eens zag.Lachen

The samenvattingen van Primeval op Acht (nu niet meer uitgezonden) waren vaker verkeerd dan juist, zodat ik ze uiteindelijk gewoon allemaal opnam ongeacht de samenvatting. Ik hield een lijstje op papier bij van de juiste volgorde van alle afleveringen die op schijf stonden zodat ik ze in volgorde kon zien want op de samenvatting kon ik niet afgaan.