Begin oktober Pack Tel. + Internet + TV besteld, installatie (was nog Tel. + Internet (ADSL)) voor 19/10. Een jonge technieker komt, begin en krijgt geen signaal op 1 kabel. Ondertussen schakelt hij internet om, dus ik zit zonder. 21/10 komt een andere technieker aan de kabels werken, vindt de oorzaak niet echt, maar brengt wel de aansluiting buiten in orde. Na een telefoontje op 26/10 naar de technische/klantendienst komt een andere technieker de aansluiting in orde brengen. Terug internet (en een pak sneller...), net geen volle 8 dagen zonder internet gezeten!
OK, nu factuur afwachten. Blijkt er de op factuur toegekende 15 + 15 + 10 + 6 € plots 44 € totale korting wordt. Bovendien kloppen de activatie/deactivatiedata ook niet, geen enkele valt op 27/10. Het gaat maar om een paar €, maar toch.
En als klap op de vuurpijl blijkt de "gratis TV", de Samsung voor 1€ ook niet voor ons te zijn, hoewel de klantendienst op 26/10 wel bevestigde dat we in aanmerking kwamen! Ik zou graag wete waar men zich op baseert om die TV niet toe te kennen!
Groetjes,
Lynne
P.S.: nog mensen gelijkaardige "kemels" voorgehad?
Edit: Het was niet duidelijk dat het om se Samsung actie ging
Verschillende kleine problemen met factuur
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.


