Skip to main content
Vraag

Proximus app


Mijn applicatie zegt al enkele dagen dat er een bestelling in behandeling is. Terwijl ik naar mijn weten niets heb besteld. Kan dit opgelost worden?

4 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 9 april 2019
Hey Tony101, ik laat het verder nakijken met dossier 38201076. Grt HeidiE

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 april 2019
Is er al enig nieuws? Zou graag de applicatie my proximus op een degelijke manier willen gebruiken. Zoals favoriete app instellen etc

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2523 reacties
  • 10 april 2019
Het dossier is nog in behandeling, de bevoegde dienst zal je verder contacteren. Grt, HeidiE

  • 0 reacties
  • 18 april 2019
Hallo Tony101

Kan het zijn dat je een aanpassing hebt gevraagd in je favoriete app?
Dit zou gevraagd zijn op 2/4 via MyProximus.

Het is die aanvraag dat blijkbaar blijft blokkeren.

groetjes Samantha