Eén oproep van Belgacom met de vraag om in te schrijven op een pack waarbij er een GSM abonnement inbegrepen zal zijn en het ons niets extra zal kosten. Positief geantwoord via telefoon. Daarna ingezien dat we dit niet nodig hebben en op tijd die telefonische wijziging geannuleerd. Bevestigd door de klantendienst Belgacom. Bij nazicht volgende factuur blijkt er toch vanalles gewijzigd en zeker niet goedkoper. Terug klantendienst Belgacom gebeld, na dik 10 minuten iemand aan de lijn, eerste oproep is geregistreerd en de correctie zal alsnog uitgevoerd worden. Er was blijkbaar iets misgelopen. Nu 4 maanden verder loopt het nog altijd verkeerd (na verschillende geregistreerde oproepen met de klantendienst met de bijhorende ellenlange wachttijden) en is onze facturatie nog altijd niet zoals het oorspronkelijk was. Er wordt vanalles extra aangerekend en onze voordelen zoals ooit bekomen zijn weg (bvb gratis antivirus). Het enige dat wij vragen is terug te komen op de oorspronkelijke facturatie. 't Is al duur genoeg zo ! Er wordt nu maandelijks 10 € aangerekend voor een gsm-abonnement, maar wij hebben geen GSM-abonnement bij Belgacom (Proximus). De naar ons opgestuurde chip werd op aanraden van de klantendienst (bij onze 1ste oproep ter annulatie) door ons -zo goed als onmiddellijk - binnengebracht bij de plaatselijke Belgacomwinkel. Maar helaas .... Bijkomend wordt ons contract bij iedere poging tot correctie van Belgacom verlengd. Het contract liep oorspronkelijk af in 08/2011, nu zitten we al in 10/2011. Hoe kan dit eigenlijk ?

Kan dit rechtgezet worden ? En liever gisteren dan vandaag ?
We staan zo machteloos. Als we niet zouden betalen omdat we niet akkoord gaan met de facturatie dan krijgen we er nog een aantal boetes bovenop.
De klacht is geregistreerd en wordt binnen de x werkdagen behandeld. Ik ben dit zinnetje zo beu !