Skip to main content

TV probleem


Heeft er nog iemand last? Krijg error -300 op mijn scherm. Wat wil dat zeggen en wta kan ik er aan doen?

12 reacties

  • Practitioner
  • 726 reacties
  • 11 oktober 2011
de decoder kan geen verbinding maken met het netwerk.
kijk als het lampje op de modem nog 'pinkt' , met het tv icoontje.

Anders modem & decoder mss eventjes herstarten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 oktober 2011
Heb ik ondertussen al enkele malen gedaan maar zonder resultaat. Denk dat ik morgen de helpdesk maar contacteer. Sneu van de film die ik wou zien maar ja PC-en is ook leuk.

  • Practitioner
  • 726 reacties
  • 11 oktober 2011
filmen herhalen ze toch constant eh :p

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 oktober 2011
je gaat zien dat ze deze waarschijnlijk niet zullen herhalen :)

  • Motivator
  • 5094 reacties
  • 11 oktober 2011
werk je met kabel tussen decoder en modem?

mvg

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 oktober 2011
ja, heb nu ook geprobeerd met een factory reset en zit ondertussen al 10 minuten met een software update, duurt wel lang en weet niet of dit normaal is. Heb een V4 decoder en normaal start dat vlug op.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 oktober 2011
Is nu gedaan en blijft weer steken, vooraan op mijn decoder naast de strartknop komen er 4 + tekens op. Wat zou dat kunnen betekenen?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 11 oktober 2011
Eindelijk opgelost, heb beeld en geluid. De andere functies probeer ik nu niet uit, ik wil het lot niet tarten!!!

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 12 oktober 2011
Bij een gewone herstart heb je na een drietal minuten beeld en geluid en kan je zappen met de ch+/ch- toetsen en met de cijfertoetsen. De andere toetsen werken eerst een 12 tal minuten later. Je krijgt dan een flash screen met "alle functies zijn terug beschikbaar". Bij een factory reset duurt alles wat langer.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 oktober 2011
Ik heb sinds gisteren een digicorder en heb gisteravond enkele programma's opgenomen maar ik kan er niet naar kijken (als ik naar 'opnames' ga, zie ik de programma's staan maar als ik klik op 'kijken', krijg ik een zwart scherm en verder niks). Het lampje van de tv flikkert lichtjes op de (draadloze) modem, en het witte bakje dat in het stopcontact zit vlakbij de decoder, flikkert continu (drie fluogele lampjes). Wie kan mij helpen? Als ik de digicorder aan zet, krijg ik wel de menubalk, ik kan naar te TV-gids gaan etc, dus daarmee zijn geen problemen...

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Legend
  • 6492 reacties
  • 21 oktober 2011
Bregje, zijn die programma's opgenomen op de harde schijf (PVR) of op het netwerk (nPVR) ? In het laatste geval zijn die maar 30 dagen beschikbaar voor bekijken, en bij de weergave zijn de laatste tijd al meer problemen geweest, al is het nu al wel verbeterd. Bij het starten van de weergave van nPVR opnames komt er eerst altijd in grote blauwe letter "even geduld" op. Al eens een herstart van de decoder geprobeerd (even uit de stroom trekken)?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 21 oktober 2011
Bedankt! Ik heb het "opgelost", nou jah, er zijn blijkbaar gisteravond en vannacht nieuwe updates geweest en daardoor staan de opnames er niet correct op... dus geen Mijn Restaurant 😞 maar ik heb een testje uitgevoerd en opnieuw iets opgenomen, en dat ziet er wel OK uit! Bedankt!