Hallo,
Ik zit al ongeveer met een week dat ik per dag slechts 2 keer een uurtje ofzo op internet kan. De rest van de tijd valt het internet na enkele seconden meteen weer uit. Ik heb alle kabels gecontroleerd, de modem, alles wat er te controleren valt eigenlijk. Aangezien het af en toe wel lukt om een uurtje internet te krijgen kan het probleem dan ook niet bij mij liggen. Ik weiger te telefoneren naar de klantendienst, elke keer ik dit in het verleden deed werd er een technicus gestuurd die enkel kon vaststellen dat het probleem bij Belgacom zelf lag, en het probleem zelf was bij zijn bezoek alweer verdwenen.
Als student heb ik natuurlijk wel dringend mijn internet nodig dus ik hoop dat het probleem snel voorbij gaat, al word ik het wachten stilaan beu. Het enige wat misschien nog gedaan kan worden is de lijn zelf nog eens aanpassen? (wat in het verleden ook al enkele keren gebeurd is)
Hulp of tips zijn altijd welkom...
Groeten,
Lieselotte
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.