Skip to main content
Vraag

Oeps er ging iets mis


Ik probeer al 2 dagen extra data bestellen via de app maar krijg al altijd dezelfde melding “oeps er ging iet mis”, doe ik iets verkeerd of ligt dit gewoon aan de app ?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4377 reacties
  • 8 juli 2018
Ik veronderstel de app (en/of de software/hardware van de back-end erachter); enkel Proximus-medewerkers (al dan niet op dit publieke forum) kunnen u vanaf morgen verder helpen

Martin
  • 33192 reacties
  • 8 juli 2018
Joe1908 schreef:
Ik probeer al 2 dagen extra data bestellen via de app maar krijg al altijd dezelfde melding “oeps er ging iet mis”, doe ik iets verkeerd of ligt dit gewoon aan de app ?

Ter bijkomende info:
gezien er de laatste tijd nog zijn die met dit probleem af te rekenen hebben zal het niet aan de app liggen denk ik maar eerder aan een setting die de proximus medewerkers moeten aanpassen.
Zul je morgen wel te weten komen als ze terug op het forum terug langskomen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 juli 2018
App werkt nog steeds niet ☹️

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • 9 juli 2018
Dag Johan,
Over welke app gaat het juist?
Kan je ons nog even je klantennummer doorgeven dan kijken we dit voor je na.
Mvg. Wifried