Hallo,
deze avond rustig aan het kijken naar Netflix op proximus TV, ineens bevriest scherm volledig, geen geluid meer. Kan de decoder niet afsluiten. Dus op de harde manier afgesloten = stekker er uit.
Bij heropstart, terug volledig normaal beeld echter geen geluid.
Soft stop, stekker uit... 15 seconden gewacht, opnieuw opstarten, alles ok echter GEEN geluid.
Dit ondertussen al 5 keer gedaan.
Bel 080022800 .... 15 minuten wachttijd???????
graag snel advies
Marnix
Beantwoord
Geen geluid meer op proximus TV
Beste antwoord door Martin
probeer het volgende eens dan
decoder zonder stroomloos zetten dan ook bbox gedurende 10 seconden stroomloos zetten en afwachten tot de dsl led op de bbox continu blijt branden dan pas de decoder terug opzetten om te zien of he terug werkt.
Indien niet kan je nog de decoder even resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Normaal voor technisch probleem kan je bellen op 0800 22 800 tot 24u
Bekijk origineeldecoder zonder stroomloos zetten dan ook bbox gedurende 10 seconden stroomloos zetten en afwachten tot de dsl led op de bbox continu blijt branden dan pas de decoder terug opzetten om te zien of he terug werkt.
Indien niet kan je nog de decoder even resetten
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Normaal voor technisch probleem kan je bellen op 0800 22 800 tot 24u
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.