Geachte,
Ik ben al bijna 3 jaar trouwe klant bij Belgacom.
Toen ik destijds mij aansloot voor zowel TV, internet en vaste telefoon was er nog geen HD beschikbaar maar dit zou binnen de 3 à 6 maanden normaal in orde moeten zijn. Later hebben we dan nog eens gekeken op de website voor de beschikbaarheid maar geen HD. Mijn vrouw is dan ook eens gaan informeren in een belgocom center en daar zagen ze niet onmiddellijk iets op de planning om dit in orde te brengen.
Tot op vandaag heb ik nog altijd geen HD, vind het wel zeer spijtig want iedereen in mijn omgeving heeft HD en als ik hen dit vertel staan ze perplex. Ook betaal ik hetzelfde als alle andere klanten van Belgacom.
Ik woon in Brussel en spijtiggenoeg zijn er niet veel alternatieven, Telenet is hier niet beschikbaar.Moest dit wel zo zijn was ik zeker overgeschakeld.
Graag had ik een compensatie voorgesteld gekregen van Belgacom, niet eenmalig maar een compensatie totdat HD wel beschikbaar is voor mij.
Alvast bedankt voor de moeite!
Mvg,
Dimitri
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Ik ben ook heel benieuwd wat de achtergronden zijn..