Ik krijg via het mail programma van windows 10 geen mails binnen. Ik krijg ze wel binnen via proximus webmail en op de app van mijn gsm. Dit heeft altijd gewerkt tot een paar dagen geleden.
inkomende mail server: imap.proximus.be:993:1
uitgaande: relay.proximus.be:587:0
Als ik mijn account eens verwijder en terug installeer krijg ik terug alle nieuwe mails binnen. Maar nadien krijg ik weer geen mails meer binnen. Versturen lukt.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.
Ik heb de instellingen volledig hetzelfde gezet als hierboven en een mail verzonden naar mezelf. Nog steeds hetzelfde probleem. Die komt binnen via webmail, maar niet op mijn laptop.
@Leon Bangs Dan best afwachten tot de PX forummedewerkers hier de draad opnemen voor verder nazicht.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
@Leon Bangs Dan best afwachten tot de PX forummedewerkers hier de draad opnemen voor verder nazicht.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.
Geert
Alvast bedankt hiervoor!!
Ik krijg via het mail programma van windows 10 geen mails binnen. Ik krijg ze wel binnen via proximus webmail en op de app van mijn gsm. Dit heeft altijd gewerkt tot een paar dagen geleden.
inkomende mail server: imap.proximus.be:993:1
uitgaande: relay.proximus.be:587:0
Als ik mijn account eens verwijder en terug installeer krijg ik terug alle nieuwe mails binnen. Maar nadien krijg ik weer geen mails meer binnen. Versturen lukt.
Bladzijde 1 / 1
Heeft het mss iets te maken met je account sync settings in MAIL?
Ik heb de instellingen volledig hetzelfde gezet als hierboven en een mail verzonden naar mezelf. Nog steeds hetzelfde probleem. Die komt binnen via webmail, maar niet op mijn laptop.
Via webmail zijn er ook een aantal mails die ik niet meer kan verwijderen. Steeds een foutmelding “webtop error”
Heb ook al een paar keer account verwijderen gedaan, paswoord gewijzigd, zonder resultaat...
@Leon Bangs Dan best afwachten tot de PX forummedewerkers hier de draad opnemen voor verder nazicht.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Martinschreef:
@Leon Bangs Dan best afwachten tot de PX forummedewerkers hier de draad opnemen voor verder nazicht.
TIP: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.
Dag Geert, zou het kunnen dat jullie al iets aangepast hebben? Die mails zijn nu effectief weg en ik krijg op mijn windows 10 - mail applicatie terug nieuwe mails binnen.
De mensen van IT hebben dit inderdaad in orde gebracht.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.