Ik vraag me af hoe het komt dat mails die ik naar mezelf stuur, bvb met een URL of met een boodschap aan mezelf om iets te herinneren, deze mails dan niet toekomen.
Is er iets veranderd aan het binnentrekken van mails ?
Dank voor een oplossing.
Kaat
Beste antwoord door Mutlie
Bij mij werkt de mail als ik mail naar mezelf verzend in webmail. Ook in Thunderbird lukt het. Zowel verzenden als ontvangen werkt, via webmail wel met kleine vertraging (20 sec). Een storing op de server waar je mee verbonden bent zou een reden kunnen zijn. Soms blijven mails wel wat langer achter, heb ik al gemerkt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Bij mij werkt de mail als ik mail naar mezelf verzend in webmail. Ook in Thunderbird lukt het. Zowel verzenden als ontvangen werkt, via webmail wel met kleine vertraging (20 sec). Een storing op de server waar je mee verbonden bent zou een reden kunnen zijn. Soms blijven mails wel wat langer achter, heb ik al gemerkt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.