Skip to main content
Vraag

foutmelding P134 en P130

  • November 25, 2022
  • 4 reacties
  • 2593 Bekeken

Hallo,

sinds enkele dagen loopt onze tv vast na enkele seconden. Het menu werkt wel goed, alle zenders zijn beschikbaar, echter lopen ze na enkele sevonden telkens vast op zwart beeld en foutmelding P130 of P134. Ik heb alles al eens gereset e.d. maar dat is geen oplossing helaas. Iemand een idee?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • November 25, 2022

@MarijnBroeckaert Ter info: ivm foutmelding _P130_  &  _P134_

Is je decoder rechtstreeks verbonden met een utp kabel aan je bbox direct.
Indien niet:
= wat staat er tussen 

= Heb je de mogelijkheid om voorlopig als test de decoder rechtstreeks met (lange) utp kabel te verbinden, door deze even los over de grond te leggen.


  • Apprentice
  • January 16, 2023

Beste

Heb hetzelfde prob. Utp vervangen die loopt via utp aansluiting in de muur. Geen oplossing. Daarna utp kabel rechtstreeks verbonden met bbox. Geen oplossing. Dus bellen naar technische dienst. 


Martin
  • January 16, 2023

@koen ga v Indien je het nog niet moest geprobeerd hebben kun je ook altijd eens in deze volgorde uw toestellen heropstarten, om te zien of het iets oplost.

decoder stroomloos zetten
bbox 10 sec stroomloos zetten
wachten tot je opnieuw kunt surfen
Decoder terug onder spanning zetten.

cfr.: Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 16, 2023

@koen ga v Op dit moment is er geen andere oplossing buiten wat hierboven al gepost is door Martin.