Skip to main content
Vraag

Kan Pay&Go niet identificeren, ben in het buitenland

  • November 7, 2022
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Ik moet binnenkort mijn P&G-simkaart opnieuw identificeren.
Ik heb geprobeerd om het te doen met het eID-systeem, maar het werkte niet.
Ik heb geprobeerd IDENT en mijn nummer te sms'en, maar er staat dat ik het verkeerde type profiel heb.
Ik heb een MyProximus-account, maar kan het niet maken en een administratieaccount, aangezien ik enkel een P&G heb en geen abonnement.
Normaal zou ik gewoon naar een Proximus-winkel gaan, maar ik blijf in het buitenland tot na de deadline voor heridentificatie.

Zijn er nog andere opties?
De itsme-app bijvoorbeeld? Of kan iemand naar een winkel gaan en het doen met een kopie van mijn ID-kaart?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 8, 2022

@Frumpus Ik heb dossier 51561778 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel