Skip to main content
Vraag

Klacht over verdwijnen krediet pay and go kaart

  • November 2, 2022
  • 2 reacties
  • 241 Bekeken

Beste,

 

er verdween al een tijdje ongevraagd belkrediet van mijn Pay and go kaart. Na telefonisch contact heb ik ontdekt dat ik al een tijdje ongevraagd ingeschreven was op Mobifun van Jess Media. Ik heb dit nu stop gezet. Maar ik zie op internet dat dit een probleem is van jullie Pay and go kaarten, kan ik een compensatie krijgen voor het verdwenen geld (minimum 25 euro is op korte termijn verdwenen). U kan mij contacteren op miadecoen@hotmail.com 

Met vriendelijke groeten,

Ronny De Wachter

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 2, 2022

Ter uwe info: zie de verschillende berichten in verband met je vraag → Pay&Go sim S@T en/of WIB hacks | Proximus Forum


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • November 3, 2022

@Mia MDC Ik heb dossier 51533090 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst voor onderzoek.Zij zullen erna zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel