Skip to main content
Vraag

Detail uitgaande gesprekken vaste telefonie verdwenen?

  • October 23, 2022
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

Het was tot enkele maanden geleden mogelijk om een Excel bestand te downloaden van een factuur met een detail van de uitgaande gesprekken (oa datum, uur, nr, duur ...).

Momenteel kan ik binnen MyProximus via ‘Facturen’ deze mogelijkheid niet meer terug vinden.

Is er hiervoor een alternatief?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • October 23, 2022

werkt het zowel niet in de app als webversie.


  • Auteur
  • Rising star
  • October 23, 2022

werkt het zowel niet in de app als webversie.

Was dit een vraag Martin, of een bevestiging van mijn probleem?

Noch de app, noch de webtoepassing bieden momenteel deze mogelijk. Is er dus een alternatief?


  • Auteur
  • Rising star
  • October 24, 2022

MIJN VRAAG IS NIET LANGER VAN TOEPASSING!!!

Ik heb blijkbaar toch wat verkeerd gekeken naar de mogelijkheden van het Detail Factuur scherm. Bij Verbruik is het vervolgens wel degelijk nog mogelijk om zo’n pdf of Excel op te vragen … 😌

Sorry voor eventueel onnodig opzoekwerk, maar toch bedankt voor elke reactie!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • October 24, 2022

Dag @Raf_021 fijn dat je ‘t gevonden hebt, dan sluit in het topic! Groetjes, Heidi