Skip to main content

Verandering epic abonnement klopt niet

  • September 1, 2022
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Via sms ben ik op de hoogte gebracht dat het onbeperkt surfvolume zou wegvallen in September. Hier krijgen we dus 11GB voor in de plaats, en voor een jaar lang ook nog 10GB per maand extra. Alleen dat laatste zie ik nergens staan. Normaal gesproken zouden we nu dus 25GB per maand moeten hebben, maar op de moment is dat 15GB. Graag een oplossing hiervoor!

 

PS: hier heeft ook nog niemand op gereageerd -> https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/data-verbruik-niet-correct-53764/index2.html?postid=707171#post707171

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 1, 2022

@Max T. Ik vraag het na en van zodra ik feedback heb hierover gaat u dit onmiddellijk  weten via deze weg.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 1, 2022

@Max T. Het zou nu in orde moeten zijn heeft men mij laten weten.Groetjes,Joel