Skip to main content
Vraag

onmogelijk voice mail uit te schakelen of te verlengen op een pay&go

  • August 9, 2022
  • 5 reacties
  • 73 Bekeken

Beste, ben al meer dan een week bezig met naar Proximus te bellen om voicemail te deactiveren  op mijn schoonmoeder haar mobieltje. Zeer te korte tijd(beld maar 3 maal) Ze hebben daar op de klantendienst veel kasten heb ik de indruk want ben al naar alle kasten gestuurd en zeer onbeleefd opgehangen geweest. De eene zegt dat het onmogelijk is andere verwijzen me naar myproximus maar niet werkt. Lees hier zelf op forum dat ze in de shop ook niet kunnen helpen. 

Hopelijk kan er mij hier iemand helpen.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 9, 2022

Dag @Irène Fallier gaat het over het telefoonnummer in je klantprofiel? Groetjes, Heidi


Ja, dat nr ja.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 9, 2022

@Irène Fallier ik heb aan de achterliggende dienst gevraagd om de voicemail te deactiveren. Zodra ik bevestiging heb, laat ik je hier een seintje!


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 10, 2022

Dag @Irène Fallier het nodige werd gedaan! Kan wel zijn dat je het toestel eens moet uit- en opnieuw inschakelen om deze aanpassing te activeren. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2022

Dag Heidi, 

Dank u wel om dit te regelen want het is gelukt . Groetjes