Skip to main content
Vraag

HLN+artikels

  • October 7, 2021
  • 10 reacties
  • 124 Bekeken

heb momenteel  geen toegang tot +artikels

hoe dien ik dit aan te passen?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

Martin
  • October 7, 2021

TUI: best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op".In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen. →  HLN-Proximus | HLN+

NB: ter bijkomende info, er zijn wel af en toe moeilijkheden hiermee zie bv → Epress | Proximus Forum het HLN wachtwoord moet nu minimum uit 10 karakters bestaan (was vroeger niet zo)


  • Auteur
  • Practitioner
  • October 9, 2021

beste Martin, heb jouw raad opgevolgd, nog geen enkele reactie ontvangen. Prox en HLN account staan gekoppeld; Heb voor HLNaccount zelfde email en wachtw gebruikt als voor myProx.  Als ik probeer in te loggen via website HLN krijg ik “foutief ww”

@Prox technische dienst: graag nazicht en rechtzetting aub


Martin
  • October 9, 2021

FYI: Maandag komen de Prox forummedewerkers hier terug langs.


Jan
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • October 10, 2021

@dona_01 

Het wachtwoord voor HLN moet minstens 10 karakters lang zijn (dit is nieuw sinds vorige week).


Martin
  • October 10, 2021

Je bedoelt waarschijnlijk als je nieuw aanmaakt of dat het wachtwoord vergeten bent en een nieuw wilt maken?


  • Auteur
  • Practitioner
  • October 10, 2021

Beste Jan, ik heb dit al langer dan een week geleden aangemaakt. 


  • Auteur
  • Practitioner
  • October 18, 2021

we zijn nu 9 dagen verder en dit probleem is nog altijd niet opgelost. Waar zijn de prox medewerkers?

bekijken ze überhaupt wel de prox profielen? Prox maakt op deze manier klanten blij met een “dooie” mus. Graag oplossing aub


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • October 19, 2021

@dona_01 

heb je van HLN een mail gekregen om je account te bevestigen?

 

Geert


  • Auteur
  • Practitioner
  • October 19, 2021

Beste Geert,

Neen, heb geen bevestigingsmail van HLN gekregen. Dit heb ik ook ingevuld in mijn forumprofiel zoals Martin mij aanraadde 


  • Auteur
  • Practitioner
  • October 19, 2021

Ondertussen lijkt probleem opgelost. 1e wachtwoord “vergeten “, nieuw ww aangemaakt (dient inderdaad 10 karakters te omvatten)

bedankt eenieder voor feedback