Skip to main content
Vraag

pickx

  • September 28, 2021
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Ik ben klant bij proximus maar na installatie van de pickx app werkt deze niet… op geen enkel gsm toestel en niet op ipad… op de ene gsm vragen ze wel naar mijn inloggegevens maar geeft steeds een fout melding… op de andere gsm blijft hij zoeken maar kom niet tot aan de inloggegevens… iemand die me kan helpen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 29, 2021

@Ddw30 Ik zie sinds vandaag toch een toestel aangemeld voor de pickx app. Is het ondertussen in orde ? 


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 30, 2021

Hallo, na een livechat gisteren met proximus werd dit probleem idd opgelost… op mijn man zijn gsm is alles ok… op de mijne lukt het nog steeds niet maar probleem ligt niet bij proximus denk ik… ik heb de app om mijn telefoon (iphone8) gezet, maar nadat ik de voorwaarden aanvaard, krijg ik de kans niet om in te loggen… wieltje draait en blijft draaien tot ik foutmelding krijg… dus lukt niet… maar is geen ramp… toch bedankt


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • October 1, 2021

@Ddw30 Heb je toevallig iOS15 op je toestel staan?