Skip to main content
Beantwoord

epic light aanvraag

  • September 16, 2021
  • 3 reacties
  • 74 Bekeken

tommtommeke

goedendag,

 

vorige week  bestelling aangevraagt voor epic light,(Referentienr 923322450),dinsdag avond is er gebeld. en in orde gebracht.maar heb nog geen bevestiging gehad.

Maar zie niks staan bij bestellingen. in app of website account.

 

MVG

Beste antwoord door AntonellaD

@tommtommeke  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Bedoel je dat je jouw huidig pack Internet+TV wenst om te schakelen naar Epic combo light TV experience (= zonder TV box/decoder)? Groetjes, Antonella

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • September 27, 2021

@tommtommeke  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Bedoel je dat je jouw huidig pack Internet+TV wenst om te schakelen naar Epic combo light TV experience (= zonder TV box/decoder)? Groetjes, Antonella


tommtommeke
  • Auteur
  • Apprentice
  • September 27, 2021

Antonella ,ja zou graag epic combo light TV experience (zonder tv).Groeten,

Tommtommeke


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 28, 2021

@tommtommeke Ik maak de omschakeling naar Epic combo light TV experience (= zonder TV box/decoder) voor jou in orde. Je krijgt hiervan bevestiging per e-mail. In bijlage van de mail vind je de instructies en het bpost label om de TV box/decoder gratis retour te sturen. Groetjes, Antonella