Skip to main content
Beantwoord

factuur hoog

  • June 18, 2021
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

Beste,

Ik heb een vraag.14,97 Euro (3x4,99) werd aan mijn rekening toegevoegd.  Ik weet niet wat het is en ik ben niet begonnen met zo'n abonnement.  Kunt u alstublieft annuleren?

Met Vriendelijke groet

Oguz Cerrahoglu.

 

Beste antwoord door Martin

best direct contact opnemen met deze dienst zelf om klacht in te dienen.

Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

 

zij zijn verplicht om hierop te reageren, indien dit niet gebeurt kan Proximus dan een klachtendossier opstarten tegen hen.

je kunt ook diensten door derden  blokkeren of limiteren.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • Antwoord
  • June 18, 2021

best direct contact opnemen met deze dienst zelf om klacht in te dienen.

Bij wie kun je terecht over diensten door derden? | Proximus

 

zij zijn verplicht om hierop te reageren, indien dit niet gebeurt kan Proximus dan een klachtendossier opstarten tegen hen.

je kunt ook diensten door derden  blokkeren of limiteren.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • June 18, 2021

Dank je wel voor de info @Martin !

@oguz06 Mocht je via die weg geen gehoor krijgen, laat ons dit dat gerust weten. Meer info via derde diensten en hoe deze te blokkeren vind je via

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

Groetjes,
Antonella