Skip to main content
Vraag

myproximus account

  • June 2, 2021
  • 3 reacties
  • 51 Bekeken

ik heb 2 myproximus accounts waarvan 1 functioneel is (pay&go kaart met dit nummer in gsm)

in de andere account heb ik geprobeerd mijn nieuw 2e pay&go nummer in te geven (want nr is idem aan 1e)maar de wijziging wordt bevestigd,maar niet aangenomen en wil graag via de app hiervan ook mijn krediet ed checken ( kaart wordt gebruikt in mifi voor tablet)

wou eventueel nieuwe account aanmaken,maar gezien ik maar 2 email adressen heb,gaat dit ook niet .

account verwijderen ???

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 2, 2021

Dag @schwan vul je in het profiel de klantgegevens verder aan, voor nazicht? Groetjes, Heidi


  • Apprentice
  • June 2, 2021

profiel bijgewerkt


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • June 2, 2021

Dag @chrisN dossier 48336000 is opgemaakt voor onzedienst MyProximus, die je verder zal contacteren! Groetjes, Heidi