Skip to main content
Beantwoord

VoLTE en VoWIFI op Samsung Galaxy S21 Ultra 5G werkt niet

  • May 20, 2021
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Beste,

Ik ben net nieuwe klant bij Proximus. Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Maar VoLTE en VoWIFI werkt niet. Als ik naar de status ga kijken staat er IMS niet geregistreed. Dit is wat VoLTE betreft. De VoWIFI totaal geen netwerkbereik hebben en gewoon weigeren te registeren op het wifi netwerk. Ik heb al meermaals met de klantendienst gebeld, maar op zijn zachts uitgedrukt is dat een heel advontuur en je word van kasje naar de muur gestuurd.

 

Graag hulp.

Beste antwoord door ldb1207

Beste,

Ik ben net nieuwe klant bij Proximus. Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Maar VoLTE en VoWIFI werkt niet. Als ik naar de status ga kijken staat er IMS niet geregistreed. Dit is wat VoLTE betreft. De VoWIFI totaal geen netwerkbereik hebben en gewoon weigeren te registeren op het wifi netwerk. Ik heb al meermaals met de klantendienst gebeld, maar op zijn zachts uitgedrukt is dat een heel advontuur en je word van kasje naar de muur gestuurd.

 

Graag hulp.

Ondertussen werd het probleem opgelost door een zeer vriendelijke en gekwalificeerde medewerker. Bedankt daarvoor!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • May 21, 2021

Beste,

Ik ben net nieuwe klant bij Proximus. Ik heb een Samsung Galaxy S21 Ultra 5G. Maar VoLTE en VoWIFI werkt niet. Als ik naar de status ga kijken staat er IMS niet geregistreed. Dit is wat VoLTE betreft. De VoWIFI totaal geen netwerkbereik hebben en gewoon weigeren te registeren op het wifi netwerk. Ik heb al meermaals met de klantendienst gebeld, maar op zijn zachts uitgedrukt is dat een heel advontuur en je word van kasje naar de muur gestuurd.

 

Graag hulp.

Ondertussen werd het probleem opgelost door een zeer vriendelijke en gekwalificeerde medewerker. Bedankt daarvoor!