Skip to main content
Vraag

pay&go gedeactiveerd

  • May 11, 2021
  • 2 reacties
  • 393 Bekeken

Goedenavond, ik ben 5 dagen te laat met mijn pay&go kaart te herladen nu is deze gedeactiveerd. Is het nog mogelijk deze terug te activeren met dezelfde nummer?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • May 11, 2021

Als de Prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze u hierbij verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten bv  het betreffende p&g nummer 


  • Auteur
  • Apprentice
  • May 11, 2021

Dank je wel Martin, dan zal ik alvast mijn forum profiel op punt zetten.