Skip to main content

Kortingen voor bestaande klanten

  • March 13, 2021
  • 11 reacties
  • 7735 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben al meer dan 30 jaar klant van Proximus, maar van kortingen etc kan men blijkbaar alleen profiteren als nieuwe klant. 
Zou men zijn trouwe klanten niet ook eens spontaan een korting aanbieden of heeft men liever dat men om de 2 jaar van provider wisselt en dan wel steeds van die kortingen kan profiteren? Dit kan toch niet de bedoeling zijn?

Mvgr 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

11 reacties

Martin
  • March 13, 2021

FYI: Maandag pas komen de Prox Forummedewerkers hier terug langs om je verder te woord te staan.


  • Apprentice
  • March 15, 2021

Nu eerlijk gezegd, proximus, als je mensen hebt, die meer als 20 jaar klant zijn, dan zouden die toch enorme grote korting mogen krijgen. Hoeveel geld hebben wij jullie al gegeven op 30 jaar. Ik ben klant sinds 1998. Toen nog skynet (Interpac) nog voor er nog sprake was van Belgacom, laat staat Proximus. 

Dergelijke klanten zouden op een gouden plaatje moeten gedragen worden. Ik krijg 10 euro korting per jaar. Als deze weg valt, dan ben ik voorgoed weg. Want dat is het enige dat me nog bij Proximus houdt. 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 16, 2021

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • March 16, 2021

Beste,

Ik doelde eigenlijk op kortingen zoals jullie nu geven aan nieuwe klanten = kortingen op abonnementen per maand, gratis Disney+, dan weer andere aanbiedingen inclusief gratis tv… etc.

Zulke worden nooit aan bestaande klanten aangeboden (toch niet aan mij alleszins). Bovendien, als men zelf niets onderneemt, blijft men met oude contract formules zitten (nu Tuttimus ipv Flex) etc.  Ik zeg niet dat dit elke keer zou moeten zijn, maar zo nu en dan zou het toch wel fijn zijn als men zijn  jarenlange klanten niet vergeet. 


Martin
  • March 16, 2021

TUI: Het is ook zo dat bij overstap naar ander/nieuwere formules krijgt je ook niet zomaar korting en dikwijls als er één toegekend wordt is het voor een jaar.


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • March 16, 2021

Ja, dat weet ik, maar als je om de 2 jaar overstapt krijg je wel steeds een serieuze korting en wordt je door de ander met open armen ontvangen.  Dit is niet mijn bedoeling, maar als je niets doet krijg je ook niets. 
 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 18, 2021

@marcusk50  Momenteel heb je een Tuttimus pack (mobilus s) met de tv-optie all sports aan € 102,98/maand. Indien het pack wordt omgezet naar Flex (mobile flex) met de tv-optie all sports zit je aan € 101,99/maand. Indien je geen gebruik meer maakt van de vaste lijn of deze niet meer wenst, kan je opteren voor Flex S (mobile flex) met de tv-optie all sports en dan zit je aan € 90,99/maand.

Buiten het financiële voordeel ga je met de gsm onbeperkt kunnen bellen (mobile flex) terwijl je nu slecht 120 belminuten per maand hebt (mobilus s).

Meer info over Flex vind je hier: Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Als trouwe klant kunnen we in dat geval ook kijken voor een getrouwheidskorting (van tijdelijke duur).

Groetjes,
Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • March 18, 2021

Goede middag Antonella,

bedankt voor je feedback. Ja, ik zou wel willen overstappen naar  Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn, echter zonder optie pack sport (die had ik al opgezegd)
Hoor graag hoe dit geregeld/aangepast kan worden. 

Groetjes


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • March 19, 2021

@marcusk50  Dag, Antonella zal dit voor je afwerken en je contacteren. Groetjes Luc


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • March 19, 2021

Goede middag Antonella, 

bedankt voor je bericht daarnet!

Groetjes


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • March 19, 2021

Graag gedaan @marcusk50!  De verandering van het pack is in orde. Alvast een  prettig weekend! Groetjes, Antonella