Skip to main content
Beantwoord

probleem account Pickx

  • February 25, 2021
  • 5 reacties
  • 592 Bekeken

MarcoPolo
Forum|alt.badge.img

sedert enige tijd de volgende melding op mijn Samsung smartphone :

Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry.

Neem contact op met Proximus….

Beste antwoord door DaisyS

@MarcoPolo Ik heb net antwoord gekregen en zelf ook nog eens alles nagekeken en ingesteld. Kan je het nu nogmaals proberen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • February 25, 2021

@MarcoPolo Ik heb het doorgestuurd voor onderzoek. Van zodra ik antwoord heb kom ik hier op terug.


Martin
  • February 25, 2021

@MarcoPolo en via de webversie → http://proximuspickx.be krijg je daar ook een foutmelding.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 25, 2021

@MarcoPolo Ik heb net antwoord gekregen en zelf ook nog eens alles nagekeken en ingesteld. Kan je het nu nogmaals proberen?


MarcoPolo
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Motivator
  • February 25, 2021

@DaisyS probleem opgelost, dank voor de snelle opvolging...


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • February 25, 2021

@MarcoPolo Graag gedaan!