Skip to main content
Vraag

Bevestig uw emailadres

  • February 23, 2021
  • 15 reacties
  • 466 Bekeken

In het overzicht scherm van My Proximus staat dat ik mijn e-mail adres moet bevestigen. Echter krijg ik de bevestigingsmail niet binnen.

Als ik dat wil doen moet ik mijn email invoeren en de verificatiecode overnemen en vervolgens klikken op Verdergaan. De website doet vervolgens niks en blijft op het verdergaan scherm staan. Nu al een aantal dagen aan het proberen maar ik krijg tot op heden geen mail.

 

Kunnen jullie hier mij mee helpen? Er staat ook dat ik dit binnen 14 dagen moet doen anders word mijn account gedeactiveerd!

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

15 reacties

Martin
  • February 23, 2021

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • February 23, 2021

Hier ook nog iemand…. Wat stelt dit voor en hoe kan het verholpen worden.

In de verste verten geen email ontvangen,. en wat is “true” waar de mail naartoe zou zijn gestuurd.

“Bevestig uw emailadres

Er werd een bevestigingsmail verstuurd naar true, gelieve deze te binnen de 14 dagen te valideren om uw MyProximus account actief te houden”


Martin
  • February 23, 2021

krijg je dit ook binnen via e-mail of enkel via Myproximus-app en of -website versie


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 23, 2021

Probeer in MYPROXIMUS voor GSM in te loggen. Lukt , maar krijg dan een scherm dat ik mijn mailadres moet bevestigen. Er zou een mail verstuurd zijn met link. GEEN MAIL ONTVANGEN.

Geen probleem, je kan op het scherm een code invullen om een nieuwe mail verstuurd te krijgen. O.K…. maar nog steeds geen mail . Verschillende malen geprobeerd, maar geen mail op mijn aangeduid mailadres.

Proximus WAT IS HIER AAN DE HAND ????

ro

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 23, 2021

@Rony_013 @GrizzlyNL kunnen jullie uw klantgegevens(klantnummer -naam-adres-gsm-nummer, e-mailadres)aanvullen op uw profile.Dan laat ik het voor jullie nakijken om te weten wat er precies aan de hand is.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 23, 2021

@Ro Kan u MyProximus verder normaal gebruiken buiten die vervelende melding.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 23, 2021

@Joel M 

 

deze gegevens kan ik niet ingeven in mijn profiel hier ingeven.

Dit is een myproximus account dat enkel voor mijn gsm dient ( pay&go ) en verbonden aan mijn Gmail adres. Heb nog een ander myproximus voor mijn tel/internet/tv.

Met dit bewuste myproximus voor mijn gsm, volg ik mijn verbruik en doe de herladingen.

Daarnet ging herladen nog, maar verbruik zie ik niet meer.

Verschillende keren gevraagd om terug mail te sturen om te kunnen bevestigen, maar er komt niets.

JoelM , ik kan u wel via privé bericht de gegevens van myproximus voor mijn gsm doorsturen ,als u wil voor nazicht.

Dit is echt vervelend.

ro


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 23, 2021

@Joel M  nogmaals aangelegd en er wordt gesteld dat het mailadres binnen 14 dagen dient bevestigt te worden of account myproximus gelinkt aan dat mailadres wordt geschrapt .

 

Basis is wel, dat men ons de kans geeft om dat te bevestigen, maar die mail krijgen we niet op het mailadres van dat account.

Ro


Martin
  • February 23, 2021

@Ro  die gegevens kun je  dan wel invoeren hier → → ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen  

in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten.


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 23, 2021

@Martin  Dank Martin, bijkomende info in mijn profiel voor gsm ingevuld. Goede hint !

@Joel M in mijn profiel kan je nu zien over welk myproximus het gaat en welk het mailadres is, dat zou bevestigd moeten worden. Krijgen we nog info over de status ?

 

ro

 


Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • February 23, 2021

Voor een duidelijker beeld over wat het gaat, hierbij een printscreen

 


Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • February 23, 2021

Klantgegevens aangepast


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • February 24, 2021

Goede morgen, ik kan deze morgen alleen maar vaststellen dat de vermelding om mailadres van de myproximus account voor mijn gsm niet meer voorkomt. Alles lijkt terug normaal …

 

Is dat bij andere gebruikers ook zo ?

Hebben de medewerkers van Proximus de oorzaak gevonden ?

 

ro


Martin
  • February 24, 2021

Dat zal inderdaad een bug geweest zijn.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 24, 2021

Gisteren waren er inderdaad algemene problemen met onze systemen (zowel intern als MyProximus). Het probleem zou verholpen moeten zijn. Groetjes, Antonella